فاطمه رهنما درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، در خصوص قطعی خارج از برنامه خاموشی اداره برق امشب، اظهار داشت: در پی افزایش بیسابقه دمای هوا و فشار مضاعف بر شبکه، برخی اختلالات فنی در سامانه توزیع برق شهرستان ایجاد شده که موجب خاموشیهایی خارج از جدول خاموشیهای اعلامشده، شده است.
وی افزود: هماکنون نیز خاموشی در محله هایی از شهرستان، بهدلیل ایجاد مشکل فنی که نیروهای فنی اداره بلافاصله در محل حاضر شده و مشغول تعمیر و رفع مشکل هستند.
انتهای خبر/

