به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، در آیینی که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان کوهدشت برگزار شد. طی این مراسم، سید زاهدین محبی که پیش از این مسئولیت مدیریت توزیع برق شهرستان رومشکان را بر عهده داشت، به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان کوهدشت معرفی گردید. از تلاشها و خدمات ارزنده فاطمه راهنما، مدیر پیشین این اداره، در دوران مسئولیتش تقدیر به عمل آمد.
در خبری جداگانه و مرتبط، فرشاد بازوند طی حکمی از سوی مهندس شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان رومشکان منصوب شد. مراسم معارفه وی نیز با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد. این انتصابات در راستای ارتقاء و بهبود فرآیندهای مدیریتی و عملیاتی در صنعت توزیع برق استان صورت گرفته است.
انتهای خبر/

