• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026

تغییرات مدیریتی در توزیع برق کوهدشت و رومشکان

  • کد خبر : 88749
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۴ - ۱۴:۰۹
تغییرات مدیریتی در توزیع برق کوهدشت و رومشکان
مراسم تودیع و معارفه مدیران توزیع برق کوهدشت و رومشکان برگزار شد؛ سید زاهدین محبی به عنوان مدیر جدید توزیع برق کوهدشت منصوب و فرشاد بازوند نیز مدیر توزیع برق رومشکان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، در آیینی که امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، مراسم تودیع و معارفه مدیر توزیع برق شهرستان کوهدشت برگزار شد. طی این مراسم، سید زاهدین محبی که پیش از این مسئولیت مدیریت توزیع برق شهرستان رومشکان را بر عهده داشت، به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان کوهدشت معرفی گردید. از تلاش‌ها و خدمات ارزنده فاطمه راهنما، مدیر پیشین این اداره، در دوران مسئولیتش تقدیر به عمل آمد.

در خبری جداگانه و مرتبط، فرشاد بازوند طی حکمی از سوی مهندس شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، به عنوان مدیر جدید توزیع برق شهرستان رومشکان منصوب شد. مراسم معارفه وی نیز با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد. این انتصابات در راستای ارتقاء و بهبود فرآیندهای مدیریتی و عملیاتی در صنعت توزیع برق استان صورت گرفته است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=88749

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.