• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
امام جمعه کوهدشت:

امروز بایستی دنبال عملیات اقتصادی وعده صادق باشیم

  • کد خبر : 80323
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
امروز بایستی دنبال عملیات اقتصادی وعده صادق باشیم
امام جمعه کوهدشت گفت: امروز نوبت این است که یک عملیات اقتصادی وعده صادق داشته باشیم، بایستی با کمک همه دستگاه‌ها زمینه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت اظهار داشت: در عملیات وعده صادق با اقتدار پیروز شدیم و این مایه دلگرمی مستضعفان جهان، بالاخص فلسطین و محور مقاومت شد و درس عبرتی نیز بود به تمام دنیا که اگر ایران اراده کند به دشمنان درس سختی خواهد داد.

وی افزود: عملیات ترکیبی وعده صادق دارای ابعاد گسترده‌ای برای ایران، منطقه و جهان بود، عملیاتی که جبهه عبری، عربی و غربی را به زانو در آورد و اقدامات پدافندی آنان را ساقط کرد و توطئه دشمنان را از بین برد.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را گیج و مبهوت کرد و پشت سر آن عملیات موفق وعده صادق نیز این رژیم را گیج‌تر شد و دنیا را متحیر ساخت.

وی تصریح کرد: امروز نوبت این است که یک عملیات اقتصادی وعده صادق داشته باشیم، بایستی با کمک همه دستگاه‌ها زمینه سرمایه‌گذاری و حمایت از تولید را فراهم کنیم.

طهماسبی با اشاره به ضرورت نقشه روشن برای رفع مشکلات معیشتی مردم و مبارزه با فساد، گفت: الآن کشورهای عربی متوجه شدند، ایران یک قدرت مهم منطقه است، بایستی برای سرمایه‌گذاری به ایران بیایند چراکه ایران امنیت آنان را تضمین می‌کنند و برخی کشورهای اروپایی که خواستار ارتباط هستند دراین‌بین باید منافع جمهوری اسلامی ایران تضمین شود.

امام جمعه کوهدشت گفت: در راستای تحقق عملیات وعده صادق اقتصادی، نیاز به اتاق عملیات مشترک اقتصادی داریم؛ بانک‌ها باید فرصت سوزی نکنند و موقع این است دولت با قدرت کامل در راستای جهش تولید با مشارکت مردم کوشا باشد.

وی گفت: عاقبت پیروزی از آن مردم مظلوم فلسطین است، امروز رژیم صهیونیستی در دنیا رسوا شده و مقابل افکار جهانی شکست خورده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=80323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.