به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان،طی حکمی از طرف زبردست مدیر کل دامپزشکی استان لرستان ، آقای مهندس محسن اسلام پناه بعنوان رئیس جدید اداره دامپزشکی شهرستان رومشکان منصوب وصبح امروز با حضور عسگری معاونت توسعه اداره کل دامپزشکی استان ونصیری فرماندار این شهرستان معارفه شد.
گفتنی است، مهندس اسلام پناه از نیروهای انقلابی وتوانمند شهرستان کوهدشت می باشد.
پیش از این شهاب حسین پور عهده دار این مسئولیت بود که در پایان این مراسم اززحمات ایشان تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/

