• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
معاون توسعه وزیر بهداشت و درمان:

بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد

  • کد خبر : 80326
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۶
بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد
معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برای تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان رازی کوهدشت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، بهروز رحیمی روز جمعه در راستای بازدید از زیرساخت‌های بهداشت و درمان کوهدشت و رومشکان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب در شهرستان کوهدشت تعیین تکلیف و اتمام پروژه‌های درمانی شهرستان است، دو پروژه اصلی شامل ستاد شبکه و هم‌زمان درمانگاه شماره یک شهری و آزمایشگاه اصلی شهرستان است، امروز تصمیم گرفته شد تا پایان سال به اتمام برسد.

وی افزود: پروژه مرکز جامع سلامت تا یک ماه آینده پس از تجهیز و افتتاح خواهد شد و یکی از مهم‌ترین پروژه‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی رازی است که یکی از طرح‌های اولویت‌دار است و ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در مصوبات دور اول سفر رئیس‌جمهور قرار دارد و الحمدالله پروژه فعال است.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری بیمارستان رازی کوهدشت ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

وی تصریح کرد: بیمارستان رومشکان بایستی مالکیت زمین آن تعیین تکلیف شود، قبلاً نیز در زمینه ماده ۲۳ و حصار کشی آن اقداماتی انجام‌شده است، اختلاف نظرات را امروز حل می‌کنیم که پروژه فعال شود و تا پایان دولت سیزدهم تمام پروژه‌های بهداشتی به اتمام خواهند رسید.

ضرورت تزریق اعتبار برای بیمارستان رومشکان

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس در این بازدید اظهار داشت: با توجه به اینکه تکمیل پروژه‌های درمانی و بهداشتی اولویت نخست مردم این منطقه محسوب می‌شود، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کوهدشت و رومشکان سفر کردند، چندین پروژه را در کوهدشت و رومشکان بازدید کردیم که مهم‌ترین آن بیمارستان رازی است که به‌زودی به اتمام می‌رسد و هم‌چنین یکی دیگر از موارد مهم بیمارستان رومشکان است که نیاز است برای آن اعتباری مناسب در نظر گرفته شود و پروژه فعال گردد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=80326

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.