• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
یادداشت؛

تفاوت جنگجوی مجاهد با ننگجوی مجادل

  • کد خبر : 75008
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
تفاوت جنگجوی مجاهد با ننگجوی مجادل
ساعدپور نوشت:در زمان جنگ تحمیلی شهید حاج حسین همدانی به عنوان چهره ای شاخص و مطرح در سطح فرماندهان قرار گرفت.

به گزارش کانون سبحان، آقای میر حسین!دنیای پرفریب،فریب شمارا تا بدان جا پیش برده است که برای خوشایند آمریکای ضدبشر،صهیونیستهای کودک کش و داعشی های آمریکایی و صهیونیستی سردار پر افتخار جبهه مقاومت ما یعنی شهید حسین همدانی را سردار بی افتخار تلقی کرده اید.این بنده رزومه جنگجوی مجاهد یعنی شهید همدانی را با رزومه ننگجوی مجادل بی منطقی که شما باشید مقایسه می کنم.

صالح و طالح متاع خویش نمایند/تاچه قبول افتد و چه در نظر آید

آقای میرحسین!شهید والامقام ما درپرتو روحیه جهادی افتخاراتی به دست آورده است که به طور اختصار به آن پرداخته و سپس افتخارات نداشته شما را هم یاد آور می شویم؛ و اما افتخارات شهید والامقام ما:الف:شهید حسین همدانی در پرتو ولایت مداری و روحیه شهادت طلبی در زمان مبارزه با شاه مبارزی خستگی ناپذیر بود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از امام و انقلاب اسلامی مبارزه با گروهکها را در دستور کار خود قرار داد و در این زمینه اخلاص و خداباوری را به اثبات و به عنوان اسوه و قدوه جوانان همدانی قرار گرفت.

آقای میرحسین!افتخاری از این بالاتر؟ مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشدیا امام را سوژه قرار داده بودید!؟

ب:در زمان جنگ تحمیلی شهید حاج حسین همدانی به عنوان چهره ای شاخص و مطرح در سطح فرماندهان قرار گرفت؛و در کوله پشتی او مثل شهید حاج قاسم سلیمانی دو چیز گرانبها وجود داشت و آن دو چیز چیزی جز اخلاص و توکل نبود.در وجود او صفا،صمیمیت،اخلاص و توکل برخدای منان نمایان بود.افتخارات پرشمار آن شهید والا مقام را باید از مردم عزیز همدان و سردار حاج محسن رضایی و مقام معظم رهبری پرسید.آقای میرحسین!افتخاری بالاتر از اینکه روحیه ایثار و فداکاری و عمل به دستورات بالا دستی ها از ایشان عنصری متّقی،خدامحور و ولایتمدار ساخته بود؟! مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟یا امام را سوژه قرار داده بودید؟

ج:بعد ار طوفان سهمگین رحلت امام عزیز شهید حاج حسین عزیز ما تابع نیکویی برای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای شد.ایشان از تاریخ عبرت و در ولایت امام (ره) متوقف نشد و در جرگه واقفی های بی بصیرت قرار نگرفت.اوج بصیرت شهید همدانی در جریان فتنه ۸۸ رخ نمود.فتنه ای که جورج سوروس طراح انقلاب های رنگی به میدان داری شما طراحی و بعضی از مردم را به اشتباه انداخته بود.آن مردم هم که به فراخوان خیابانی شما جواب مثبت می دادند با استماع سخنان رهبر معظم در نماز جمعه دور و ور شمارا خالی و سرنوشت شمارا به نتانیاهوی صهیونیست سپردند.و عده کثیری از آنها یار مدد کار شهید حاج حسین شدند و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به عنوان مدافعین حرم سنگ تمام گذاشتند و جزء پشتیبانان ولایت فقیه شدند تا به فرموده امام آسیبی به این مملکت نرسد.آقای میرحسین افتخاری بالاتر از این!؟مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟و یا امام را سوژه قرار داده بودید؟

د:زمانی که حرامی های داعشی قبر مقدس حجر بن عدی را نبش و جنازه آن شهید ولایتمدار را بیرون آوردند و به محبان اهل بیت پیام فرستادند که به قبر حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) هم خواهیم رسید،شهید حاج حسین همدانی برای مبارزه با آنها به سوریه ماموریت پیدا و در مقابل آنها سد سدیدی به وجود آورد و حرم حضرت زینب(س) را از تیررس آن حرامیها خارج کرد و ثابت شد آن شهید والا مقام به تکلیف خود عمل می کند چه در مبارزه با شاه خائن،چه در مبارزه با گروهکها،چه در جنگ تحمیلی،چه در فتنه۸۸ و چه در مبارزه با داعش و کوچکترین توجهی به هتاکی ها ندارد.شهید حاج حسین ما مزد اخلاص و توکل خود را گرفت ودر دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را در طبق اخلاص گذاشت و با افتخار سردستان توانمند مردم تشییع شد و مقام معظم رهبری از ایشان اعلام رضایت نمودند. آقای میرحسین افتخاری بالاتر از این!؟مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟ یا امام را سوژه قرار داده بودید؟ آقای میرحسین!به خاطر اعراض از ولایت عناوین ناخوشایندی کسب کردید که به اختصار بیان می شود:

الف:قبل از انقلاب برای ما که جریان های سیاسی را رصد کرده ایم نام و نشانی از شما وجود ندارد ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یادداشتهای شما در دفاع از آقای مصدق در آرشیو روزنامه جمهوری اسلامی موجود است و حال این که امام عزیزی که شما از ایشان دم میزدی فرمودند: ((والله مصدق مسلم نبود)) مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟

ب:آقای میرحسین!زمانی که شما را جهت تصدی نخست وزیری مطرح کردند مرحوم شهید دیالمه و شهید آیت می خواستند در صحن مجلس پته شمارا روی آب بیندازند ولی منافقین به آن دو عزیز فرجه ندادند و آنها را به شهادت رساندند و این از معما های تاریخ انقلاب اسلامی است وکسی تاکنون جوابگو نبوده است!

ج:آقای میرحسین!بعضی از عناصر امنیتی آمریکا بیان کردند که ما از سال۶۲ با دفتر آقای میرحسین موسوی ارتباط داشتیم و شما هم آن را تکذیب نکردید.آیا جریان فتنه۸۸ در ادامه ودر راستای آن ارتباط ها نبوده؟

د:آقای میرحسین!امام در زمان جنگ تحمیلی جنگ را در اولویت اول قرار داد ولی شما جنگ را در اولویت دوم هم قرار ندادید و با رفقای گرمابه وگلستانتان صلح را بر امام تحمیل کردید.مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟

و:آقای میرحسین چرا بعد از قبول قطع نامه زمانی که آقای ولایتی وزیر امور خارجه در آمریکا با طارق عزیز مذاکره کننده عراقی مشغول مذاکره بود از نخست وزیری استعفا و از انظار مردم گم و گور شدید و موجب خشم و غضب امام قرار گرفتید و شمارا تهدید کرد اگر سرکار برنگردی شما را به مردم معرفی خواهم کرد؟چرا بدون هماهنگی با امام که از او دم میزدی پشت مذاکره کننده ایرانی را خالی کردید؟مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟

ه:آقای میرحسین!مگر امام نفرمود: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به این مملکت نرسد؟» و مگر امام نفرمود: «انقلاب به  بن بست نمی رسد چون آقای خامنه ای درمیان شماست؟» چرا بعد از رحلت امام با سکوت و بعضا موضع گیری های نامناسب در مقابل خط و مشی امام ایستادید؟مگر بنا نبود که امام شاخص و محور همه چیز باشد؟

ی:آقای میرحسین!چرا آتش بیار معرکه فتنه۸۸ شدید و بعضی از مردم را به کف خیابان ها کشاندید،عکس های امام را زیر پا له و خیمه های امام حسین را به آتش کشیدید به پایگاه های بسیجیان پابرهنه حمله کردید و رضایت نتانیاهو را جلب کردید و نتانیاهو علناً گفتند: شما به نیابت از اسرائیل به خیابان ها آمده اید! و پاداش ننگجویی خود را از دست مردمی که در تشییع جنازه شهید حاج حسین همدانی و شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند گرفتید! وبارها و بارها ثابت کردید که برای شما محور همه چیز امام نیست بلکه محور همه چیز انیّت و انانیّت و خود محوری شماست.وخدا را شاکریم که چهره امثال شما دارد نمایان تر می شود.وانقلاب اسلامی مقدس ماهمانطوریکه ازشر رجوی خائن وطن فروش راحت شد دارد از شر شما هم راحت می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75008
  • نویسنده : محمدکرم ساعدپور، تحلیلگر مسائل سیاسی و بین الملل
  • 366 بازدید
  • بدون دیدگاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.