• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
فرماندار کوهدشت:

قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تخصیص 360 میلیارد ریال اعتبار برای تعاونی‌های کوهدشت

  • کد خبر : 76664
  • ۰۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تخصیص 360 میلیارد ریال اعتبار برای تعاونی‌های کوهدشت
فرماندار کوهدشت در دیدار نوروزی مسئولان با امام جمعه شهرستان افزود:قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کانون سبحان، محمد مرادی ظهر امروز در جلسه دیدار نوروزی مدیران ادارات با امام‌جمعه کوهدشت ضمن تبریک سال جدید و ایام ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: بایستی به دستورات و سخنان رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانیم و این موارد در عمل و رفتار ما نمود لازم را داشته باشد؛ دولت سیزدهم مجموعه اقدامات زیربنایی و زیرساختی خوبی را در برنامه اقتصادی خود قرار داده است، دشمنان درصدد ضربه زدن به این زیرساخت‌ها هستند که با عمل علمی، دقیق و شبانه‌روزی مانع آن خواهیم شد.

وی افزود: یکی از آفت‌ها، آسیب‌ها و چالش‌های برخی ادارات این است که مصوبات را به مرحله اجرایی نمی‌برند، بایستی آن اداره متولی تا پایان مصوبه موردنظر، آن را پیگیری کند؛ به حمدالله مدیران و مسئولان حداکثر تلاش خود را برای خدمت‌رسانی انجام می‌دهند و در سال جدید قطعاً این خدمت مضاعف خواهد شد.

فرماندار کوهدشت با اشاره به سخنان مهم مقام معظم رهبری در حرم مطهر رضوی، عنوان کرد: یکی از مواردی که رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند این بود که بر نقاط قوت خود تکیه نموده و آن را تبلیغ و نسبت به ارتقا این نقاط قوت اهتمام داشته باشیم و نقاط ضعف را شناسایی و برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت پرداختن به اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی در کوهدشت، گفت: در سال گذشته اتفاقات خوبی در کوهدشت رقم خورد؛ باید تلاش‌ها در سال جدید مضاعف شود که شعار سال درزمینهٔ مهار تورم و رشد تولید محقق شود؛ در جلساتی که به همراه نماینده مردم در مجلس با وزیر کشور داشتیم، این مطالبه به‌حق را داشتیم که کوهدشت برای توسعه نیازمند این است که به شهرستان ویژه تبدیل شود.

مرادی گفت: انتخابات امسال بسیار مهم است چراکه آینده سیاسی مردم و جامعه با حضور یک نماینده رقم خواهد خورد، ولی ما درزمینهٔ انتخابات در ایام خود به آن می‌پردازیم و این اطمینان راداریم که باقدرت و با مشارکت حداکثری مردم، به‌خوبی و سالم برگزار می‌شود؛ امروز اولویت ما پرداختن به حوزه‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است و تلاش همه‌جانبه‌ای در راستای تحقق شعار سال «مهار تورم‌ و رشد تولید» خواهیم کرد.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: احداث سد معشوره به‌عنوان یک پروژه حیاتی و مهم برای کوهدشت در محوریت برنامه‌های دولت سیزدهم قرارگرفته و امروز به یک گفتمان و دغدغه استانی تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جلساتی با تعاونی‌های شهرستان با حضور آقای مسکنی معاون وزیر کار برگزار و در این راستا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای تعاونی‌ها در نظر گرفته شد که در فاز اول ۳۶ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

مرادی گفت: در سال گذشته کوهدشت درزمینهٔ پروژه آب و فاضلاب در رتبه‌های برتر کشوری و استانی قرار گرفت و میزان اعتباری قابل‌توجهی در این راستا تزریق شد و درزمینهٔ پروژه تصفیه‌خانه کوهدشت که یکی از دغدغه‌های مردم است با تزریق اعتبار مناسب امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: درزمینهٔ احداث جاده کوهدشت – کربلا جلساتی در سطح وزارت برگزار کردیم و جمعی از معاونین وزیر راه و مدیران کل نیز با حضور در کوهدشت جلساتی برگزار شد وهم چنین به‌صورت میدانی مسیر جاده کربلا نیز موردبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت چهار خطه کوهدشت خرم‌آباد گفت: برای واریانت چنار اعتباری بالغ‌بر 35 میلیارد تومان اختصاص‌یافته است و تابستان امسال تکمیل خواهد شد؛ هم‌چنین چهار خطه کوهدشت – زانوگه نیز در دستور کار است و اخیراً نیز معاون وزیر راه نیز از این محور بازدید میدانی داشتند و در این راستا قول مساعد دادند.

مرادی با اشاره به اینکه قرارگاه «مهار تورم و رشد تولید» در فرمانداری کوهدشت راه‌اندازی می‌شود، گفت: شهرستان کوهدشت در سال گذشته جلسات شورای اشتغال به‌صورت ویژه برگزار شد و برای فعال کردن تعاونی‌های راکد اتفاقات خوبی رقم خورد، امیدواریم در سال جدید باقدرت شعار سال اجرایی شود و ان‌شاءالله شاهد اتفاقات خوبی در کوهدشت خواهیم بود.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76664

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.