• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
مسئول علمی پژوهشی سپاه کوهدشت:

نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری کوهدشت برگزار می‌شود

  • کد خبر : 76468
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری کوهدشت برگزار می‌شود
مسئول علمی پژوهشی سپاه کوهدشت گفت: نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری بهمن‌ ماه امسال در شهرستان کوهدشت برگزار می‌شود.

پروین آزادبخت در گفتگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: نخستین جشنواره جهادگران علم و فناوری در کوهدشت به همت مرکز رشد شهید اسماعیل هادیان شهرستان برگزار می‌شود.

مسئول علمی پژوهشی سپاه کوهدشت عنوان کرد: ایجاد فضای لازم جهت رشد و گسترش واحدهای فناور، کمک و حمایت از تولید مبتنی بر فناوری ملی، ایجاد زمینه کارآفرینی و حمایت از نوآوری و خلاقیت، ایجاد زمینه لازم برای تجاری‌سازی دستاورد تحقیقاتی از جمله اهداف این مرکز رشد است.

وی بیان کرد: این جشنواره صبح روز سه‌شنبه چهارم بهمن‌ماه با سخنرانی سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) سپاه لرستان در سالن اجتماعات امید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت برگزار می‌شود.

آزادبخت تصریح کرد: رونمایی از طرح اولیه دستبند دیجیتال، افتتاح نمایشگاه، تجلیل از نخبگان و فناوران علمی، تجلیل از داوران مرکز رشد و خانواده شهدای علمی و نخبگان و…از جمله برنامه‌های جشنواره جهادگران علم و فناوری در کوهدشت است.

وی گفت: آثاری که در نمایشگاه در معرض دید قرار خواهد گرفت طرح‌های فناورانه‌ای است که نمونه اولیه آن امسال ساخته‌شده و در مرحله صنعتی سازی و تجاری قرارگرفته‌اند.

مسئول علمی پژوهشی سپاه کوهدشت بیان کرد: فراخوان جمع‌آوری طرح‌ها به‌صورت اطلاعیه در فضای حقیقی و مجازی بوده است و به مرحله داوری می‌رود که تکراری نباشند و پس‌ازآن سقف حمایت‌های مادی بستگی به ارزش طرح دارد و با ساخت نمونه اولیه آن وارد فاز صنعتی سازی خواهند شد.

وی گفت: شناسایی و حمایت از نخبگان، استفاده از ظرفیت‌ها برای پیشرفت علم و فناوری، تحقق شعار سال و … ازجمله اهداف برگزاری اولین جشنواره جهادگران علم و فناوری در کوهدشت است.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.