• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان مطرح کرد؛

هراس دشمنان از اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران

  • کد خبر : 77672
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
هراس دشمنان از اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دشمنان از اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران در هراس هستند.

به گزارش کانون سبحان، سردار مرتضی کشکولی در جلسه قرارگاه امنیتی امام علی (ع) سپاه ناحیه کوهدشت، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان یک انقلاب جهانی، درصدد این است که در جهان، اسلام و انقلاب کاملاً حاکم شده و تمدن‌سازی صورت گیرد؛ هم چنین این اعتقاد وجود دارد که انقلاب اسلامی ایران منتهی به ظهور حضرت ولی عصر (عج) خواهد شد.

وی با اشاره به هراس دشمنان از اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران، افزود: امروز آمریکا و اسرائیل به شدت در حال افول بوده و در سطح جهان منفور و در وضع بدی قرار دارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: جبهه مقاومت، اسرائیل را به استیصال رسانده است و این کشور علاوه بر اینکه درگیر جنگ داخلی است، کاملا در محاصره نیز قرار دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان امروز در تلاش هستند که بین مردم و نظام اختلاف و جدایی بیندازند، درحالی‌که راه به‌جایی نخواهند برد، چراکه این مردم در طول ۴۴ سال همواره در دفاع از انقلاب اسلامی در میدان بوده اند و تلویحا و تصریحاً این اعتقاد را دارند که نظام جمهوری اسلامی ایران، بهترین نظام است.

سردار کشکولی به اشاره به اینکه دشمنان درصدد این هستند که مانع پیشرفت‌های چشمگیر و رشد ایران باشند، گفت: دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های خوبی انجام داده و در زمینه تولید و بازگشایی مراکز غیر فعال پیگیری‌های خوبی انجام داده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی و برنامه‌های اربعین حسینی بیان کرد: علی رغم توطئه‌های دشمنان، امسال مشاهده کردیم مراسمات هیئات مذهبی در محرم و صفر افزایش‌یافته و حضور جوانان نیز بسیار مشهود است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.