• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

آب کوهدشت در لبه بحران/ تکمیل بیمارستان رازی در اولویت قرار دارد

  • کد خبر : 74191
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱
آب کوهدشت در لبه بحران/ تکمیل بیمارستان رازی در اولویت قرار دارد
مرادی با اشاره به اینکه آب کوهدشت در لبه بحران است، گفت: تکمیل بیمارستان رازی در اولویت قرار دارد.

به گزارش کانون سبحان، محمد مرادی در جلسه شورای اداری کوهدشت، ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: سالروز فتح خرمشهر به عبارتی یک مسئله فرهنگی مهم به شمار می رود.

وی افزود: در زمینه جشنواره ملی خوشنویسی ما باید به مثابه یک برنامه مهم به آن توجه کنیم، چراکه این اقدام را باید به عنوان یک مولد فرهنگ ساز در نظر گرفت.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: در انقلاب اسلامی فرهنگ مقاومت و استقامت بر سایر فرهنگ ها اولی است، امروز با توجه به شرایط روز بایستی  با دقت ویژه و با صراحت درسایر برنامه ها جانمایی شود.

وی تصریح کرد: برنامه ملی خوشنویسی تعلق به یک برنامه اداره قرار ندارد و به کل شهرستان ارتباط  دارد، بایستی فرهنگ مقاومت و جایگاه عملیات بیت المقدس در این راستا جلوه گر باشد.

مرادی با اشاره به سفر روز گذشته معاونت عمرانی استاندار و جمعی از مدیران کل به شهرستان، گفت: موارد عمرانی و خدماتی در شهرستان مورد بررسی و پیگیری در راستای رفع مشکلات قرار گرفت.

فرماندار کوهدشت بیان کرد: آب در کوهدشت در لبه بحران بوده و نسبت به شهرستان های دیگر دراین راستا کمبود داریم، برای مدیریت بحران آب بایستی شورای تامین با قدرت ورود کند، ان‌شاءالله فرمانداری این را پیگیری خواهیم کرد و برخی ادارات را در ارائه داده های علمی ورودی تخصصی کنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز فرهنگی و آموزشی بایستی هدفشان تولید فرهنگ مولد و مبتنی بر اعتقادات دینی باشد، تصریح کرد: یکی از آسیب های اصلی کشور این است که برخی دستگاه فرهنگی و آموزشی فعالیتشان عنوان اداره ای صرفا در ساعات اداری و روتین است، مسائل فرهنگی و ضعف مولد های فرهنگی باعث ضد اجتماعی ها وضد فرهنگی هایی در شهرستان شده و این در شأن ادارات کوهدشت نیست، این شهرستان سرشار از فرهنگی غنی، علمی و مفاخر معنوی زیادی است.

مرادی با اشاره به اهمیت سفر معاونت عمرانی استاندار به کوهدشت بیان کرد: بیمارستان با کمک شهردار اختلاف عوارضی بین بیمارستان و شهرداری وجود داشت که این اختلاف برطرف شد، و معاونت عمرانی استاندار قول مساعد برای تزریق بودجه دادند و قرار است که ۲۴ماهه به بهره برداری برسد.

فرماندار کوهدشت با اشاره پیگیری در زمینه رفع مشکلات مخابراتی و آبرسانی کوهدشت، بیان کرد: تکمیل جاده کوهدشت به خرم آباد در اولویت جلسه استانی معاونت عمرانی استانی در هفته آینده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.