• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد دراستان لرستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

  • کد خبر : 76116
  • ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱
آزادی ۶۳ زندانی جرائم غیرعمد دراستان لرستان به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی
یاراله کاکولوند معاون توسعه حل اختلاف و معاون قضایی دادگستری استان لرستان گفت: از ابتدای دی‌ماه ۱۴٠۱تا امروز ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی ۱۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری کانون سبحان از خرم آباد، یاراله کاکولوند معاون توسعه حل اختلاف و معاون قضایی دادگستری استان در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بمناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این مسئله که همزمان در سراسر کشور و با دستور رئیس قوه قضاییه که بصورت ویدیو کنفرانس و از شهر کرمان صادر گردیده با همت ستاد دیه استان و اداره کل زندان های لرستان انجام گردید.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان نیز از ابتدای دی‌ماه تا امروز ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی ۱۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

معاون قضایی دادگستری لرستان با اشاره به آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای امسال تا کنون، تصریح کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که توسط ستاد دیه و خیرین زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد.

کاکولوند بیان داشت: در حال حاضر ۱۳۰ زندانی به واسطه بدهی مالی در حدود ۳۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که چشم‌انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان می‌باشند.

وی گفت: شعب حل اختلاف زندان ها آمادگی حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان را دارند و آنها میتوانند برای تسهیل مشکلات خود به این شعب مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.