• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
یادداشت؛

آقای رئیس‌جمهور پاهایت را از روی روان مردم بردار!

  • کد خبر : 70616
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
آقای رئیس‌جمهور پاهایت را از روی روان مردم بردار!

ساعدپور نوشت: برای همه مثل آینه روشن است که آقای روحانی ۱۰۰ روزه، اقتصاد راه‌حل نکرد هیچ، 8 سال اقتصاد را دچار بحران و هرج‌ومرج کرد.

به گزارش کانون سبحان، برای همه مثل آینه روشن است که آقای روحانی ۱۰۰ روزه، اقتصاد راه‌حل نکرد هیچ، هشت سال اقتصاد را دچار بحران، هرج‌ومرج و آنارشی کردند؛ سفره‌های مردم خالی شد چندرغازی هم که در چنته داشتند در قالب بورس از دست آن‌ها خارج شد.

جناب روحانی! بر اساس چه شبه واقعیتی در مرعی و منظر مردم ناراضی می‌گویید: سفره آماده است، هم چرخ زندگی می‌چرخد هم چرخ سانتریفیوژها؟! آیا چرخ زندگی با نرسیدن نهاده‌های دامی می‌چرخد که دامدارها دام‌های خود رادارند باقیمت بَخس و ناچیز می‌فروشند؟! آیا چرخ زندگی با واردات بی‌رویه توسط وابستگان و پر کردن جیب آن‌ها می‌چرخد؟! آیا چرخ زندگی باروی دست ماندن تولیدات کشاورزی و بعضاً دست رنج آن‌ها به دست دلال‌های بی‌رحم افتادن که حساب‌شده کشاورز را به فلاکت رسانده می‌چرخد؟! آیا چرخ زندگی با اختصاص فیش‌های نجومی و موافقت‌های غیراصولی و ایجاد شکاف طبقاتی سرسام‌آور می‌چرخد؟ و…

آقای رئیس‌جمهور! چرخ زندگی برای برادران مفسد رده‌بالا و طبری‌ها می‌چرخد، چرخ زندگی برای کسانی خوب می‌چرخد که دلارهای ارزان‌قیمت را نظام‌مند تصاحب کردند.

چرخ زندگی برای کسانی خوب می‌چرخد که ذخیره فرهنگیان را بالا کشیدند و بعضاً از طرف دوستان شما حمایت می‌شدند؛ چرخ زندگی برای کسانی خوب می‌چرخد که کارخانه‌ها و شرکت‌های دولتی را در قالب اجرای اصل ۴۰ قانون اساسی به دوستان و وابستگان خود باقیمت ناچیزی واگذار کردند و با این طرح‌های منافع طلبانه چرخ اقتصاد را فلج و مردم را زیر چرخ‌های اقتصاد له کردند.

آری آقای رئیس‌جمهور! به یک اعتبار می‌توان حرف عالی‌جناب را تصدیق کرد که سفره را برای عده‌ای آماده کردید و چرخ زندگی آن‌ها را به چرخش درآوردید و مجلس انقلابی و سانتریفیوژها را به چرخش درآورد.

آقای رئیس‌جمهور! مگر مردم فراموش کرده‌اند که شما باافتخار آب‌سنگین اراک را بتن آرمه کردید و فردو و نطنز و … را به تعطیلی کشاندید تا مجلس انقلابی شمارا به راه‌اندازی دوباره ملزم کردند.

آقای رئیس‌جمهور! مطالبی که گفته آمد یکی از هزار بود، خواهش می‌کنیم در این چند روز باقیمانده پاهایت را از روی روان‌ترید شده ما بردارید که ما با این دولت انقلابی منتخب با کسری بودجه شکننده به خیر و شما هم در گوشه عافیت بدون سؤال و جواب به‌سلامت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=70616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.