• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 16 May - 2024
شهردار کوهدشت مطرح کرد:

آماده‌باش شهرداری کوهدشت برای مقابله باسیل و آب‌گرفتگی/ مدیرعامل امور آب استان قضیه لایروبی نهر مرکزی کوهدشت را ساماندهی کند

  • کد خبر : 72776
  • ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
آماده‌باش شهرداری کوهدشت برای مقابله باسیل و آب‌گرفتگی/ مدیرعامل امور آب استان قضیه لایروبی نهر مرکزی کوهدشت را ساماندهی کند
تیموری با اشاره به آماده‌باش شهرداری کوهدشت برای مقابله باسیل و آب‌گرفتگی،گفت: مدیرعامل امور آب استان قضیه لایروبی نهر مرکزی کوهدشت را ساماندهی کند.

کامیاب تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: از یک ماه گذشته مانور مدیریت بحران به همت شهرداری کوهدشت در سطح شهرستان اجرا شد که به نوع خود یکی از منحصربه‌فردترین برنامه‌ها در این راستا بود.

وی افزود: طی گزارش‌های مربوط به ورود سامانه بارشی به لرستان و به‌تبع آن به شهرستان کوهدشت سه جلسه مدیریت بحران شهرداری برگزار کردیم.

شهردار کوهدشت عنوان کرد: احتمال وقوع حوادث براثر بارش‌ها، ضرورت ساماندهی و لایروبی نهر مرکزی شهر کوهدشت را می‌طلبد و طبق قانون بایستی مدیرعامل امور آب استان در این زمینه تمهیدات لازم را انجام دهد.

وی تصریح کرد: طی این‌یک دوره یک‌ماهه گذشته عوامل خدماتی شهرداری تمام خروجی‌های جداول را در سطح کوهدشت پاک‌سازی نموده و در نقاط حادثه‌خیز نیز برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

تیموری بیان کرد: امسال به‌رغم اینکه هرسال با این حجم بارندگی‌ها شاهد آب‌گرفتگی زیاد معابر بودیم، با توجه به پیشگیری‌ها و برنامه‌هایی که در سطح شهر اجرا کردیم شاهد آب گرفتی مشکل‌آفرین و خاصی نبودیم.

شهردار کوهدشت با اشاره به آماده‌باش کامل 150 نیروی عملیاتی بحران در شهرداری، گفت: شهرداری کوهدشت برای مواجهه با حوادث بزرگ همچون سیل سال 98 تجهیزات کافی را در اختیار ندارد که امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این راستا و در رفع این مشکل تلاش کنند.

 انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.