• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

آمریکا و اسرائیل مورد نفرت جهانی هستند

  • کد خبر : 78094
  • ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۳۰
آمریکا و اسرائیل مورد نفرت جهانی هستند
حجت االاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت : آمریکا و اسرائیل مورد نفرت جهانی هستند.
به گزارش کانون سبحان،ظهر امروز نماز جمعه کوهشت به امامت حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در مصلی نمازجمعه مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهارداشت: گناه در روح انسان اثر بدی می‌گذارد و اثر وضعی خود را دارد، بایستی همواره مراقبت کنیم که در غفلت قرار نگیریم.

وی افزود: انسان برای پس از مرگ، اعمال خود را محاسبه کند و به فکر آخرت باشد، افراد محاسبه‌گر به میزان غفلت خود آگاه هستند و در صدد اصلاح آن برمی‌آیند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، عنوان کرد: امروز سازمان‌های بین‌المللی در مقابل ظلم رژیم جعلی صهیونیست ساکت هستند و فکر دنیای غرب سلطه بر همه عالم است.

وی با اشاره به عملیات طوفان الأقصی، تصریح کرد: ضربه بسیار هولناکی بر این رژیم صهیونیست خون‌خوار وارد‌شده که قابل‌ترمیم نیست و یک‌دفعه این ضربه بسیار حساس و غافل‌گیر کننده را از سوی نیروهای مقاومت فلسطین دریافت کردند.

طهماسبی گفت: نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست به دلیل این است که در عملیات طوفان الاقصی ضربه غیرقابل جبرانی دریافت کردند و از این بابت عصبانی هستند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی حیثیت رژیم صهیونیستی را از بین برد، بیان کرد: دنیا متوجه شده است که فلسطینی‌ها چه کسانی هستند، رژیم صهیونیستی چون یارای مقابله با نیروهای مقاومت نداشتند اقدام به کودک‌کشی بی‌رحمانه‌ کردند؛ اگر مسلمانان در برابر دشمنان ضعفی از خود نشان دهند دشمنان به تمام مسلمانان ضربه‌ خواهند زد.

وی گفت: ماهیت پلید رژیم‌های جنایتکار خون‌خوار آمریکا و اسرائیل بر همه جهان آشکار شد و می‌خواهند کسی در برابر ظلم مقاومت نکند؛ کشورهای اسلامی برای حمایت از فلسطین که هیچ امکاناتی ندارند وظیفه‌دارند.

طهماسبی گفت: آمریکا و اسرائیل مورد نفرت جهانی هستند، روزی فرا خواهد رسید که آمریکا در کل منطقه اخراج خواهد شد، با وحدت دنیای اسلام پاسخ محکمی به دشمنان داده خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.