• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهدشت مطرح کرد:

اجرای طرح حامی برای حمایت از نیازمندان کوهدشت/900 نفر ثبت نام شدند

  • کد خبر : 74475
  • ۰۱ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۳۴
اجرای طرح حامی برای حمایت از نیازمندان کوهدشت/900 نفر ثبت نام شدند
رستمی با اشاره به اجرای طرح حامی برای حمایت از نیازمندان کوهدشت، گفت: تاکنون توسط مراکز نیکوکاری تعداد 900 نفر ثبت نام شدند.

قاسم رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: طرح حامی در شهرستان کوهدشت اجرا می‌شود؛ این طرح به‌منظور رفع فقر مطلق از سوی دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت کشور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمیته امداد منعقدشده است، افراد نیازمندی که در دهک‌های سه به پایین قرار دارند و هیچ شرایطی برای تحت پوشش قرار گرفتن در سایر نهادهای حمایتی ندارند را شامل می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهدشت عنوان کرد: سامانه حامی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جهت ثبت مشخصات نیازمندان در این راستا مهیا شده است و خود سامانه نیز راستی آزمایی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: مراکز نیکوکاری کمیته امداد شهرستان تاکنون حدود ۹۰۰ نفر را در این سامانه به ثبت رسانده‌اند و در این راستا هیچ‌گونه محدودیت تعداد وجود ندارد.

رستمی گفت: میزان درآمد هر فرد به‌استثنای یارانه و بحث هدفمندی آن، باید زیر ۵۰۰ هزار تومان باشد؛ ارائه مستمری به‌صورت چند ماه و هم‌چنین اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره در ذیل این طرح اندیشیده شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهدشت با اشاره به عمق محرومیت کوهدشت، گفت: متولی اصلی این طرح تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و کمیته امداد نیز دبیر آن است، مساجد، پایگاه‌های مقاومت، کانون‌های فرهنگی، دهیاران، مراکز نیکوکاری و… با ایجاد کد دسترسی توسط اداره تعاون می‌توانند در راستای ثبت نیازمندان اقدام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74475

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.