• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
مسئول موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت مطرح کرد:

اربعین پشتوانه‌ای بی‌نظیر برای دوران انتظار/ موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت در کربلای معلا برپا می‌شود

  • کد خبر : 74984
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
اربعین پشتوانه‌ای بی‌نظیر برای دوران انتظار/ موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت در کربلای معلا برپا می‌شود
نصیری نیا با اشاره به اینکه اربعین پشتوانه‌ای بی‌نظیر برای دوران انتظار، گفت: موکب حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت در کربلای معلا برپا می‌شود.

احسان نصیری نیا در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: موکب مردمی حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان کوهدشت از سال ۹۷ فعالیت خود را به جهت خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی در کربلای معلا آغاز کرد.

وی افزود: این موکب امسال در عمود ۱۳۸۵ و در مدرسه المثنی کربلای معلا نزدیک بیمارستان امام حسین (ع) مستقر است و ۲۰ خادم الحسین (ع) از کوهدشت در آن فعالیت خواهد داشت.

مسئول موکب مردمی حضرت ابوالفضل (ع) کوهدشت با اشاره به اینکه اربعین پشتوانه‌ای بی‌نظیر برای دوران انتظار می‌باشد، عنوان کرد: سقاخانه، آشپزخانه، امانت‌داری، برپایی غرفه کودک و نوجوان، مشاوره و پاسخگویی به سؤالات شرعی، راهنمای زائر، غرفه درمانی، هیئت و روزه خوانی و نماز جماعت و… ازجمله برنامه‌های موکب می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه کار برای دستگاه اهل‌بیت (ع) خستگی ندارد، تصریح کرد: در ایام اوج کرونا که توفیق حضور و فعالیت در کربلای معلا را وجود نداشت، اعضای موکب به نقاط محروم شهرستان رفته و اقدام به فعالیت‌های جهادی درزمینهٔ تعمیر و احداث منازل محرومین نموده و اربعین خدمت را اجرا نمودیم.

نصیری نیا با اشاره به اینکه در ایام کرونا بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد، بیان کرد: با توجه به دستور ریاست محترم جمهور و استاندار لرستان مبنی بر ضرورت همکاری با مواکب اربعین، از مسئولان ذی‌ربط شهرستانی درخواست داریم در این راستا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.