• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

ارتقای کیفیت ارتباط مخابراتی و اینترنتی کوهدشت با اجرای عملیات فیبر نوری

  • کد خبر : 72605
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸
ارتقای کیفیت ارتباط مخابراتی و اینترنتی کوهدشت با اجرای عملیات فیبر نوری
بیرانوند گفت: عملیات اجرایی 50 کیلومتر فیبر نوری در کوهدشت شروع‌شده تا از این طریق کیفیت خدمات ارتباطی و اینترنتی درکوهدشت ارتقا یابد.

به گزارش کانون سبحان، مجتبی بیرانوند امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری کوهدشت، ضمن تسلیت ارتحال آیت‌الله عباسعلی صادقی (ره)، اظهار داشت: عملیات اجرایی 50 کیلومتر فیبر نوری در کوهدشت شروع‌شده تا از این طریق کیفیت خدمات ارتباطی و اینترنتی درکوهدشت ارتقا یابد.

وی افزود: در پی جلسه‌ای که دو ماه پیش در فرمانداری داشتیم یکی از مصوبات همین موضوع بود که الحمدالله خیلی انقلابی و جهادی شروع شد که نوید این را دارد بقیه مصوبات به‌زودی اجرایی و عملیاتی شود.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: کوهدشت شهرستانی به لحاظ زیرساختی محروم و دارای مشکل می باشد، سیاست‌های دولت درراستای توسعه و سرمایه‌گذاری در شهرستان است اگر زیرساخت‌ها نباشد سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری در این منطقه نیستند.

وی تصریح کرد: وظیفه ما این است درزمینهٔ توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کرده و در راستای اجرای زیرساخت‌ها توسط ادارات کل موانع را برطرف و کارها تسهیل دهیم.

بیرانوند با اشاره به‌ضرورت همکاری راهداری و منابع طبیعی شهرستان در راستای تسهیل اجرای پروژه فیبر نوری، بیان کرد: امیدواریم ظرف دو ماه آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد، چراکه درزمینهٔ اینترنت و پهنای باند با توجه به شرایط کرونایی و آموزش‌های مجازی در این زمان، بسیار اهمیت دارد و هم‌چنین درزمینهٔ آنتن دهی مخابراتی نیز تأثیرگذار است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72605

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.