• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
با حضور حجت الاسلام مبلغی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان از رمان ابلق رونمایی شد

از رمان«ابلق» اثر نویسنده کوهدشتی رونمایی شد

  • کد خبر : 76579
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
از رمان«ابلق» اثر نویسنده کوهدشتی رونمایی شد
باحضور حجت الاسلام محمدرضا مبلغی؛ از رمان«ابلق» اثر نویسنده کوهدشتی رونمایی شد و در اقدامی خوب صبا قبادی مقدم نویسنده این کتاب رمان، هزینه فروش آن را صرف امور خیریه خواهد کرد.

به گزارش کانون سبحان، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی امروز در آئین رونمایی کتاب رمان «ابلق» در کوهدشت ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: زن و مرد از دیدگاه اسلام باهم جایگاهی برابر دارند و خداوند متعال مقام مادر را ارج نهاده است.

وی افزود: آن شخص که سزاوار ترین شخص برای بهترین احترام‌ها، والدین می باشند و خداوند بر فرزندان نهاده است که در هر شرایطی قدر آنان را بدانند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر کسی تصور کند نقش زن در قرآن کمرنگ بوده است این از بی‌اطلاعی او می‌باشد، این القای کمرنگ جلوه دادن زن در اسلام ، توسط دشمنان و صهیونیست جهانی بوده است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ در جامعه، تصریح کرد: ما برای ارج نهادن به مقام بالای زن، باید بیشتر صحه بگذاریم، خداوند از زن بیشتر از مرد تجلیل کرده است.

مبلغی با اشاره به اینکه کوهدشت شهر فرهیختگان است و در تمام کشور خود را نشان می‌دهند، گفت: رمان سرکار خانم قبادی بسیار ارزشمند و با قلم خوب و روان نوشته شده و موضوعی ارزشمند دارد و این نشان از آمادگی جوانان این دیار می باشد.
تصاویر


فیلم

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76579

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.