• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024
فرمانده انتظامی کوهدشت:

اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم و رابط بین مردم و مسئولین نقش مهمی را در جامعه ایفا میکنند

  • کد خبر : 77590
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۶:۵۴
اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم و رابط بین مردم و مسئولین نقش مهمی را در جامعه ایفا میکنند
فرمانده انتظامی کوهدشت در جلسه تجلیل از رسانه های شهرستان به مناسبت روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار فرصتی برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه ها در جامعه است.

به گزارش کانون سبحان،فرمانده انتظامی کوهدشت در جلسه تجلیل از رسانه های شهرستان به مناسبت روز خبرنگار گفت : روز خبرنگار فرصتی برای شناسایی و بررسی ابعاد و نقش رسانه ها در جامعه است و اصحاب رسانه به عنوان زبان گویای مردم و رابط بین مردم و مسئولین نقش مهمی را در جامعه ایفا میکنند .

سرهنگ امانی با بیان حمله ها و هجمه های دشمن در فضای مجازی بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود : خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم می‌توانند به تبیین بیانات مقام معظم رهبری ، تاکید بر موضوع جهاد تبیین ، تشریح دستاورد های انقلاب و امید آفرینی در جامعه بپردازند .

وی ضمن اشاره به حضور پرشور مردم در حماسه های مذهبی ، انقلابی خاطر نشان کرد : خبرنگاران با هنر آفرینی خود در بستر فضای مجازی توانسته اند هجمه های دشمن را خنثی و در راستای اعتلای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بردارند .

سرهنگ امانی ،کوهدشت را یکی از امن ترین شهرستان های استان دانست و تصریح کرد : اقدامات خوبی در راستای ارتقا امنیت روانی در شهرستان رخ داده است و آمار تخلفات نسبت به سال گذشته کاهشی بوده است .

فرمانده انتظامی کوهدشت ضمن اشاره به لزوم همکاری رسانه ها در رابطه با فرهنگ‌سازی در جامعه گفت : فرهنگ غلط استفاده از سلاح غیر مجاز در بین مردم رواج دارد و بعضا مشاهده می‌شود حتی تصاویر آگهی فوت اشخاص نیز با سلاح درج میشود ، این موضوع نیازمند فرهنگ‌سازی مناسبت توسط رسانه ها است .

گفتنی است در پایان با اهدا لوح و کارت هدیه از زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آمد و این برنامه به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کوهدشت برگزار شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=77590

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.