• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

اقدام پارلمان اروپا نشان از ضعف و درماندگی دنیای غرب دارد

  • کد خبر : 76575
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
اقدام پارلمان اروپا نشان از ضعف و درماندگی دنیای غرب دارد
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: اعلام موضع پارلمان اروپا در زمینهٔ قرار دادن سپاه در لیست تروریستی، اقدامی کینه‌توزانه و مغرضانه بوده و نشانه ضعف و درماندگی دنیای غرب از اقتدار انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمدرضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار کانون سبحان، اعلام موضع پارلمان اروپا در مورد قرار دادن سپاه در لیست تروریستی را اقدامی کینه‌توزانه و مغرضانه دانست و اظهارداشت: این اقدام نشانه ضعف و درماندگی دنیای غرب از اقتدار انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سپاه پاسداران همواره در خط مقدم مبارزه با تروریسم در منطقه خاورمیانه قرار دارد و خنثی‌کننده توطئه بزرگ استکبار از جمله داعش است که همگان بر تروریستی بودن داعش اذعان دارند و از طرفی بخشی از ارتش یک کشور را تروریست قلمداد کردن یک اقدامی بی‌سابقه است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سپاه در خنثی کردن حرکت‌های تروریستی در منطقه خاورمیانه عملکردی بسیار خوب و مطلوب داشته است، آنچه موجب شکست داعش با همه وحشی‌گری‌شان شد، تلاش‌های نیروی‌های سپاه بوده است، کسی که در خط مقدم تروریست با جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: اقدام پارلمان اروپا ازیک‌طرف نشان از عمق کینه دنیای غرب با نظام و انقلاب اسلامی ایران دارد و از یک‌طرف همسویی آنان را با داعش نشان می‌دهد.

مبلغی با اشاره به اینکه سپاه در قلب همه ما و ملت ایران جای دارد، گفت: سپاه پاسداران اگرچه نیرویی نظامی به شمار می‌رود ولی همواره صحنه‌های مختلفی را از خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی را به نمایش گذاشته است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی که مخلصانه و مؤمنانه درراه دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را فدا نمود، برای او نجات جان انسان‌ها حتی غیرمسلمانان اهمیت داشت و عبودیت، بندگی محض درراه خدا و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز ایشان به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به اینکه نقشه‌های دشمنان در اغتشاشاتی که به راه انداختند با شکست مواجه شد، گفت: اروپائیان در این برهه تلاش نموده که بیشترین فشار را بر ایران بیاورند برای این کار تلاش کردند که سپاه را در لیست تروریست قرار دهند درحالی‌که خودشان می‌دانند وارد بازی خطرناکی شده‌اند و از این طریق راه به‌جایی نخواهند برد و تبعاتی برای آنان و سایر دشمنان به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.