• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

الهیار ملکشاهی :سربلندی کشور، به خاطر ایثارگری ایثارگران و شهدا است.

  • کد خبر : 8922
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
الهیار ملکشاهی :سربلندی کشور، به خاطر ایثارگری ایثارگران و شهدا است.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس گفت: اقتدار ایران در دنیا نتیجه ایثارگری شهداست.

2015-05-04_052455به گزارش “کانون سبحان”؛  الله‌یار ملکشاهی بعد از ظهر امروز در مراسم پدران آسمانی که توسط بنیاد شهید لرستان در کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: از معیارهای برتری انسان‌ها محبت است.

وی با بیان اینکه محبت انسان‌ها را به انسانیت واقعی نزدیک‌تر می‌کند به سخن حضرت علی(ع) مبنی بر آنچه را که برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند و آنچه را که برای خود نمی‌پسندی برای دیگران هم مپسند اشاره کرد و اظهار داشت: در این شعر تاکید بر انسانیت و محبت شده است.

ملکشاهی افزود: در اسلام چیزی فراتر از محتوای این شعر در یک کلمه بیان شده است و آن ایثار است به این معنی که آنچه را که برای خود دوست‌ داری بیش از آن را برای دیگران دوست داشته باش و اگر قرار است، مشکلی برای دیگران اتفاق بیفتد آن را به جان بخری و خرسند باشی.

وی افزود: شهدا ایثار می‌کردند و از ایثارگرانی بودند که سعادت داشتند به مقام رفیع شهادت نائل بیایند و جانبازان نیز ایثارگر بودند و قسمتی از وجود خود را به اسلام اهدا کردند و تمام کسانی که در جهاد در راه خدا شرکت کردند، ایثارگر بودند.

2015-05-04_052537

نماینده مردم کوهدشت در مجلس تاکید کرد: خانواده‌های محترم شهدا و ایثارگران و جانبازان باید بیشتر تکریم شوند و در بحث اشتغال جوانان این خانواده‌ها باید اهتمام بیشتری شود، تا مشکلات آنها برطرف شود.

ملکشاهی تصریح کرد: اینکه تمام دنیا چشم به اقتدار ما دوخته‌اند و در دنیای سیاست سربلند هستیم، همه به خاطر ایثارگری ایثارگران و شهدا است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=8922

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.