• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه کوهدشت:/«امروز باید اسرائیل را اول در کاخ های اعراب از بین برد، و بعد در صحرای سینا.»/«مرگ و نفرت برآل نفرت،بر آل خیانت و بر آل یهود»/« انتظار ملت این است که تحریم ها یک جا لغو و مشکلاتشان حل شود »

  • کد خبر : 17655
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰
امام جمعه کوهدشت:/«امروز باید اسرائیل را اول در کاخ های اعراب از بین برد، و بعد در صحرای سینا.»/«مرگ و نفرت برآل نفرت،بر آل خیانت و بر آل یهود»/« انتظار ملت این است که تحریم ها یک جا لغو و مشکلاتشان حل شود »

به گزارش “کانون سبحان”؛  حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت امروز سوم مهر ماه در خطبه‌های نماز جمعه با بیان نکاتی درمورد برجام و توافق هسته ای ، فرمود : «ما چه این متن را بپذیریم و چه نپذیریم؛ و یا اگر درصورت پذیرش به صورت مشروط بپذیریم و علی ای […]

2015-09-25_112526به گزارش “کانون سبحان”؛  حضرت حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت امروز سوم مهر ماه در خطبه‌های نماز جمعه با بیان نکاتی درمورد برجام و توافق هسته ای ، فرمود : «ما چه این متن را بپذیریم و چه نپذیریم؛ و یا اگر درصورت پذیرش به صورت مشروط بپذیریم و علی ای حال(به هر حال)، آمریکا به دنبال اهداف مختلفی می باشد .

امام جمعه کوهدشت به بیان اهداف آمریکا پرداخت و گفت: هدف اول آمریکا در منطقه و ایران تحریک و تقویت نیروهای تروریستیِ مانند داعش ،اختلاف  های قومی و مذهبی و زمینه سازی برای تضعیف جبهه مقاومت می باشد.

خطیب نماز جمعه کوهدشت به بیان دیگر اهداف پرداخت و افزود : از اهداف دیگر آمریکا تلاش برای نفوذ راهبردی در ایران،دست برداشتن ایران از مواضع اسلامی و نفوذ آرام آرم در ایران می باشد .

حجت الاسلام طهماسبی در ادامه ضمن تشکر از دولت و تیم مذاکره کننده گفت: انتظار ملت ایران این است که تحریم ها یک جا لغو و مشکلاتشان حل شود ؛ منافع ملت با مواضع منطقی و انقلابی، مدیریت مطلوب و هوشمندانه، وحدت رویه و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری، در نظر گرفته شود

حجت الاسلام طهماسبی ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: 8 سال دفاع مقدس ، دفاع مشروع ملتی امیدوار و انقلابی و بزرگ  بود که درس عجیبی به  متجاوزان داد و دنیا را مات و مبهوت خود کرد و با این دفاعش،با شهیدانش ، با رهبرش،با حمایتش،با دلاورانش،با رزمندگانش،با بسیجیانش، از تمامیت ارضی کشور پاسداری کرد.

امام جمعه کوهدشت در  ادامه افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری گنجینه پایان دفاع مقدس بسیار با ارزش است. صدام به زباله دان تاریخ پیوست و پشتیبانانش مایوس شدند؛ گر چه هم اکنون آنان با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در صدد این هستند که مردم را مایوس کنند اما به لطف خداوند متعال رشد این ملت افزوده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی  با اشاره به حادثه غم بار منا که منجر به شهادت و جراحت‌های ضیوف الرحمن شد، گفت: ملت ما عزادار است و دنیای اسلام در سوگ است،در سوگ از دست دادن زائران کوی دوست ،زائران بیت الله الحرام ،پرندگان خونین بالی که در منا قربانی جهالت جاهلیت مدرن و آمریکای جنایت کار و عربستان نابکار و خائن شدند.

وی در ادامه افزود: «امروز باید اول اسرائیل را در کاخ های اعراب از بین برد؛بعد در صحرای سینا. » متاسفانه در عربستان اسرائیل است در امارات نتانیاهو ؛این جنایت هایی است که این ها دارند مرتکب می شوند.

امام جمعه کوهدشت اشاره ای به مسیر های منتهی به رمی جمرات داشتند و تصریح کردند: این مسیر ها بایستی به صورت روان باز باشد که زائران برای سنگ زدن به آن شیطان بزرگ به راحتی حرکت کنند. متاسفانه ولیعهد عربستان سروکله اش آن جا پیدا می شود؛ مرگ و نفرت برآل نفرت،بر آل خیانت،بر آل یهود که این چنین ملت های مسلمان را عزادار کردند؛ رسول أعظم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم ) را عزادار کردند،علی مرتضی (علیهم السلام)  امروز عزادار است، فاطمه زهرا(سلام الله علیها)  امروز در سوگ است، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز شال عزا به گردن دارد و هم چنین جانشین عزیزش هم عزادار است.

امام جمعه کوهدشت ادامه داد: یا رسول الله تسلیت عرض می کنیم،یا رسول الله آن ها کسانی بودند که شما را از مکه بیرون کردند،این ها از همان نسل اند؛ ما از این ها شکایت می کنیم نزد تو ای امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) که انتقام این زائران کوی دوست را ازخداوند متعال بخواهید که انتقام ما را بگیرد. البته دولت اسلام و مقام معظم رهبری محکم ایستاده اند.

امام جمعه کوهدشت در پایان افزود: از خدا می خواهیم بعضی از سران دنیای اسلام از خواب غفلت بیدار شوند که دشمن همین را می خواهد، تکه تکه کرده است امت اسلامی را ،در قلب خاورمیانه فتنه می کند. تا دیروز بت ها در کعبه نصب بود ،امروز هم بت ها و طاغوت ها خانه خدا و قبر نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم ) را محاصره کرده اند،این یک خیانت است،که دارند انجام می دهند.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.