• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه کوهدشت:این خورشید ولایت بود که در نوشهر درخشید و دنیای کفر را به لرزه در آورد./ آقای ظریف! آیا کوچه های سازمان ملل کوچه های آشتی کنان است که به«اوباما جنایتکار تاریخ» دست می دهی؟

  • کد خبر : 17941
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷
امام جمعه کوهدشت:این خورشید ولایت بود که در نوشهر درخشید و دنیای کفر را به لرزه در آورد./ آقای ظریف! آیا کوچه های سازمان ملل کوچه های آشتی کنان است که به«اوباما جنایتکار تاریخ» دست می دهی؟

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت و تبریک روز عید سعید غدیر خم اظهار داشت: روز غدیر ، روزعید الله الاکبر است ، عید غدیر یک مناسبت اعتقادی، تاریخی، سیاسی و سرنوشت ساز برای بشریت و دنیای اسلام بالاخص دنیای تشیع می باشد.

تصاویر نمازجمعه 10 مهر 94 کوهدشت (29)

به گزارش سرویس سیاسی کانون سبحان ؛ حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامی داشت و تبریک روز عید سعید غدیر خم اظهار داشت: روز غدیر ، روزعید الله الاکبر است ، عید غدیر یک مناسبت اعتقادی، تاریخی، سیاسی و سرنوشت ساز برای بشریت و دنیای اسلام بالاخص دنیای تشیع می باشد.
امام جمعه کوهدشت اشاره ای به مسئله امامت داشتند و اظهار داشت: مسئله امامت ،یک مسئله خویشاوندی و سلطنت و قدرت یافتن نیست،بلکه یک بینش مترقی و پیشرفته الهی از رهبری جامعه اسلامی است. امام بایستی موقعیت دنیارا بشناسد و نیز بایستی جلوتر از زمان حرکت کند.

وی ادامه داد: امام برای هدایت و رشد تعالی بشریت،قوانین خدا را برای بندگان خدا بیان و اجرا می کند.

این استاد سطوح عالی حوزه در ادامه به بیان سخنی از مقام معظم رهبری در مورد غدیر پرداخت و گفت:  مقام معظم رهبری فرموده اند: روز عید غدیر ،روز زنده نگه داشتن اسلام است.  وی در ادامه افزود: ولایت موجب ساختن سرداران و رزمندگان بزرگی شد.

وی اشاره ای به هشدار مقام معظم رهبری به سران آل سعود داشت و تصریح کرد: این خورشید ولایت  بود که در نوشهر درخشید و دنیای کفر را به لرزه در آورد.

امام جمعه کوهدشت در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد:  غدیر باید عامل وحدت امت اسلامی باشد،البته وحدت معنایش آن نیست که دست از اعتقادات خود برداریم؛ولی با برادرانمان اختلاف نمی کنیم،بلکه بایستی از نقاط مشترک خود در مقابله با دشمنان استفاده کنیم.  وی ادامه داد: زمینه را با اتحاد برای منتشر کردن فرهنگ نورانی اهل بیت(علیهم السلام) فراهم سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی ضمن گرامی داشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت:حضرت امیر المومنین علی (علیه السلام) فرموده اند: سربازان پناه مردم اند و زینت زمام دارانند و مایه عزت دینند و راه های امن مردم اند، کار شهروندان انجام نمی شود مگر با همت و مراقبت آنان؛ جامعه ما قدردان زحمات خالصانه شما ست که این بار سنگین نظم و اجرای قانون را برعهده دارید.

وی ادامه افزود: مردم نیز بایستی با نیروی انتظامی همکاری کنند، وظیفه همه مردم حمایت و هدایت است. نیروی انتظامی هم بایستی رازدار باشد و نرود حرف مردم را سریع بگوید، اگر این طور باشد این یک خیانت است.

امام جمعه کوهدشت همچنین در خطاب به محمد جواد ظریف، تأکید کرد:  جناب آقای ظریف! می گفتند توحریفی! آیا کوچه های سازمان ملل کوچه های آشتی کنان است که  به این جنایتکار تاریخ تو دست بدهی!ملت ایران زنده است ؛ دست اوباما آغشته به خون انسانهاست ،پلید است،  دست دادن به او نابجا بود! آقای ظریف این کار را نباید می کردی!

وی در ادامه سخنانش یادآور شد: بله آقا فرمود گفتگو! ولی این ها آدم نیستند،فعلا ؛ بعدا هم بعیده؛گربه عابد شده! در مقابل امیر کویت نیز زانو زدن جایی نداره!باید در مورد این رفتارها مراقبت کرد . این قدرت دیپلماسی مال بسیجیان، مال رزمندگان و مال این مردم از خود گذشته است،باید بدانی که چه خبراست.

آیت‌الله طهماسبی امام جمعه کوهدشت  با تسلیت فاجعه خونبار منا، اظهار داشت: قرائن و شواهد نشان می دهد قضیه بسیار بیخ دارد. یکی از دلایل واقعه منا به دلیل رقابت بین محمد بن سلمان و محمد بن نایف برای پادشاهی عربستان است به طوری که چون امور حج نیز دست محمد بن نایف است برای این که وی را خرد کنند ،هزاران نفر از زائران خانه خدا غریبانه و مظلومانه جان دهند.

 وی تصریح کرد: دیدید آقا چگونه به وسط میدان آمد ،بایستی وزارت امور خارجه هم این چنین محکم باشد! فرمود :حواستان باشه با رأفت اسلامی؛وإلا درسی به عرب های سوسمار خور داده میشه که برای همیشه حواسشون باشه.

یکی دیگر از عوامل حادثه عربستان این بود که عربستان نیروی های باتجربه را به یمن برده که مردم مظلوم یمن را قتل عام کنند.و یک مشت بچه بی تجربه را در این محل ها قرار داده بودند.

امام جمعه کوهدشت در پایان از تلاش شهرداری و نیروی انتظامی تشکر  قدر دانی کرد و نیز فرمود روز یک شنبه همزمان با سراسر کشور ساعت 4 بعد از ظهر مراسم ختم شهدای فاجعه منا در مسجد حضرت صاحب الزمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) برگزار خواهدشد.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=17941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.