• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

امروز خط مقاومت نظم آمریکایی را در جهان برهم زده است

  • کد خبر : 75507
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸
امروز خط مقاومت نظم آمریکایی را در جهان برهم زده است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار کرد: قناعت در زندگی انسان ثمرات زیادی دارد و این شخص آبروی خود را در معرض نابودی قرار نمی دهد و زندگی خود را با آن چیزی که خداوند متعال به او داده است سپری می کند و باورمند به […]

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت، اظهار کرد: قناعت در زندگی انسان ثمرات زیادی دارد و این شخص آبروی خود را در معرض نابودی قرار نمی دهد و زندگی خود را با آن چیزی که خداوند متعال به او داده است سپری می کند و باورمند به روز جزا است.

وی با اشاره به ضرورت قانع بودن به حق خود، افزود: صفت قناعت در مقابل حرص و طمع قرار دارد و میوه حرص نیز ذلیل بودن در دنیا و آخرت است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه بایستی اسیر در دنیا نبوده بلکه امیر بر دنیا باشیم، عنوان کرد: یکی از مسائلی که در زندگی انسان بسیار مهم است، وجود آسایش، عزت و آبرو در زندگی می باشد چراکه باعث قوام زندگی است.

وی تصریح کرد: هر سکوتی که در آن تفکر نباشد غفلت است، هرکلامی که در آن یادی از ذکر نباشد،لغو است، خوشا به حال آن کسی که سکوت او فکر و کلامش ذکر می باشد و شبانه روز بر خطاهای خود اهل بکاء می باشد.

طهماسبی با اشاره به اینکه قانون اساسی بسیار مستحکم بوده و اصول قرآنی و اسلامی بر آن حاکم است، گفت: الان بعد از کرونا و جنگ اوکراین مسئله انرژی است و یکی از کشورهای تاثیر گذار در تامین انرژی ایران است.

وی با اشاره به اهمیت توانایی دستیابی ایران ماهواره قائم ۱۰۰ ، گفت: الان نقشه های آمریکا نقش بر آب شده است و دست مقاومت برتر می باشد و ایران امروز نظم قدرت آمریکا را بر هم زده است و اقتدار ما در سطح جهانی ارتقا یافته است.

امام جمعه کوهدشت بیان کرد:آمریکا و طرف های مقابل برجام، توان مقابله با اقتدار ایران را ندارند، دلار بایستی از مبادلات اقتصادی منطقه حذف بشود و پول رایج هر کشور در نظر گرفته شود.

وی افزود:امروز خط مقاومت نظم آمریکایی را در جهان برهم زده است.

طهماسبی اظهارداشت: در مسیله اخیر حزب الله به خوبی توانست از تجاوز نفتی اسرائیل ممانعت کند.

انتهای پیام //.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75507

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.