• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام‌جمعه کوهدشت:

امروز همه ما وظیفه داریم مثل شهیدان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم

  • کد خبر : 78491
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
امروز همه ما وظیفه داریم مثل شهیدان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم
امام جمعه کوهدشت در مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان گفت: امروز همه ما وظیفه داریم مثل شهیدان از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

 

به گزارش کانون سبحان،عصر پنجشنبه ۱۸ آبان۱۴۰۲ مراسم اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان در زادگاهش (کوهدشت) برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی امام‌جمعه کوهدشت اظهار داشت : برای ما کوهدشتی ها افتخار است که همچین شهیدی در کف میدان حضور پیدا کرد،ایستاد و از نظام مقدس جمهوری اسلامی با مقاومت و استقامت مسیر تحریف و نفاق را رسوا کرد .

 

امام جمعه کوهدشت افزود : نمی‌توانند حقایق این انقلاب را پنهان کنند و تحریف کنند ، زیرا جوانان انقلابی در مقابل تهاجم های دشمن ایستاده و از دسیسه های دشمنان برای تفرقه افکنی جلوگیری میکنند .

وی دفاع از ارزش های این انقلاب را از وظایف همگان دانست و افزود : هرکس نام شهید عجمیان را شنیده باشد می‌داند که این شهید بزرگوار با چه مظلومیتی شهید شد ولی با خون خود دشمنان را رسوا کرد و ذات خبیث آنها را به جهانیان نشان داد ‌.

 

امام جمعه کوهدشت بیان داشت : آمریکا بداند تا شهید عجمیان ها هستند نمی‌تواند اهداف شوم خود را اجرایی سازد و کودک کشی رژیم صهیونیستی در غزه مهر تاییدی بر فساد رژیم منحوس صهیونیست است

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.