• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
امام جمعه کوهدشت :

انتخابات زمینه ساز تحول و حل مشکلات در کشور است

  • کد خبر : 79147
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۳:۳۴
انتخابات زمینه ساز تحول و حل مشکلات در کشور است
امام جمعه کوهدشت گفت : انتخابات زمینه ساز تحول و حل مشکلات در کشور است.

به گزارش کانون سبحان،حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در خطبه های نماز جمعه 8 دی ماه 1402 با دعوت همگان به رعایت نقوای الهی،خویشتن داری،تسلط برنفس، پرهیز از گناه و عمل به واجبات اظهار داشت : جز با تقوا،پرهیزگاری و تلاش در راه اطاعت پروردگار به مقام رضایت الهی نمی رسیم.

طهماسبی با اشاره به اینکه غرور باعث بستن ریچه های معرفتی شناخت حق بر باطل میشود،گفت : غرور دنیا و فریفته شدن به آن راس همه گناهان و موجب ترجیح باطل بر حق است.

وی با اشاره به حماسه نهم دی که  روز درخشندگی بصیرت مردم و تحکیم میثاق با ولایت بودگفن: بحمدالله ملت ایران اسلامی در همه زمینه ها  بیدار و هوشیار و مملکت، مملکت امام زمان (عج) و او صاحب این نظام مقدس است.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه این انقلاب متعلق به مردم است، گفت: ملت بزرگ ایران تا به امروز در قالب راهپیمایی های حماسی، حضور پرشور در انتخابات ها و حمایت هایشان باعث تثبیت و تنومندی ریشه های این نظام و انقلاب ارزشمند اسلامی بوده اند.

طهماسبی با اشاره به اینکه انتخابات زمینه ساز تحول و حل مشکلات کشور در گرو شرکت و انتخاب صحیح مردم است، بیان کرد: نمیانده باید قوی، دلسوز، پیگیر و خستگی ناپذیر باشد چون مجلس ناظر بردولت و تنظیم کننده بودجه کشور است.

امام جمعه کوهدشت گفت مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران ازاهمیت ویژه و والایی برخوردار بوده و محور بسیاری از تصمیم گیریها، قانون گذاریها و برنامهریزیها است و یکی از شاخصههای توسعهای حکومتها توسعه قانونگذاری است که با تشکیل مجلس قوی، کارآمد و مشارکت حداکثری مردم محقق خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس محترم جمهور در جلسه جامعه مدرسین و علمای بلاد که گفته بود((برای رفع مشکلات، کاهش تورم و کنترل نقدینگی شبانه روز تلاش میکنم و اگر وحدت داشته باشیم به نتایج مطلوب می رسیم )) افزود : به تلاش های دولت انقلابی خداقوت عرض می کنیم و انشاالله بر مشکلات پیروز شویم.

طهماسبی با بیان اینکه به لطف خداوند،حضور پرشور  وحماسی مردم در 9 دی 88 در همه شهرهای کشور ویژه تهران که به صحنه آمدند و نقشه ها و توطئه های شوم استکبار جهانی را خنثی کردند. افزود : باید این روز 9 دی در تاریخ ماند و بماند.

امام جمعه کوهدشت با تبریک فرارسیدن هفته زن و میلاد با سعادت حضرت صدیقه طاهره (س) افزود: اسلام شخصیت زن را احیا کرد و حتی در قرآن کریم هم یک سوره به نام زن داریم و شخصیت انسانی زن و مرد یکیست.

وی با اشاره به فرارسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار مقاومت و آن مرد خستگی ناپذیر و تسلیت شهادت یاردیرینش سید رضی موسوی، گفت: حاج قاسم در مکتب امام و رهبری درس آموخت و خود صاحب مکتب شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79147

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.