• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
انتخابات مظهر خودباوری و مردم‌سالاری دینی است

انتخابات مظهر خودباوری و مردم‌سالاری دینی است

  • کد خبر : 79407
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵
انتخابات مظهر خودباوری و مردم‌سالاری دینی است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: انتخابات مظهر خودباوری و مردم‌سالاری دینی است و با مشارکت پرشور در انتخابات باردیگر حماسه‌ای رقم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد اظهارداشت: ۱۳ رجب مصادف با سالروز ولادت امام علی(ع) است، امامی که تا لحظه شهادت مجاهدت در مسیر اسلام و دین را ادامه داد که باید همه ما به میزان توانمان از این امام بزرگ الگو بگیریم.

وی با اشاره به روز پدر افزود: روز ولادت امام علی(ع) به‌عنوان روز پدر نام‌گذاری شده که همه پدران تلاش کنند تا به مسیری که امام علی(ع) ترسیم کرده حرکت کنند، همان مسیری که شهیدان، ایثارگران حرکت کردند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ولادت امام محمدتقی(ع) عنوان کرد: امام محمدتقی(ع) در مقابل طاغوتیان زمان آن‌چنان محکم بود که به‌عنوان جوان‌ترین امام به درجه شهادت نائل آمد و تأسی از این امام بزرگ برای نسل جوان آموزنده است.

وی با اشاره به حمله موشکی به مقر تروریست‌ها تصریح کرد: چند روز پیش مقر تروریست‌ها موردحمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نیابت از ملت ایران مورد هدف قرارگرفته شد که جای تقدیر دارد و این حمله هشداری به زیاده‌خواهان است که دست ملت ایران برای انتقام، دستی توانا و قدرتمند است.

شاهرخی اعتکاف را فرصتی برای خودسازی برشمرد و گفت: اعتکاف به‌عنوان یک سنت نیکو و پسندیده است که روزه و نماز در مسجد برگزار می‌شود و در استان لرستان هم ستاد اعتکاف، مساجدی را آماده کردند و این عبادت در نظام اسلامی گسترش یافت که روز گذشته هفتمین جشنواره فرهنگی، ادبی و علمی اعتکاف در لرستان برگزار شد و ۶ هزار اثر به این ستاد ارسال‌شده بود.

امام‌جمعه خرم‌آباد انتخابات را نمایشی از خودباوری دانست و یادآور شد: مردم در تمام صحنه‌ها از انقلاب و نظام پاسداری کردند و ۴۰ انتخابات در این سال‌ها برگزارشده و مردم با حضورشان، مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: انتخابات در بخش‌های مختلف نشان داد هر مجموعه‌ای را که مردم انتخاب کنند امور کشور را به دست می‌گیرند که همه این‌ها برای ما ایجاد تکلیف می‌کند تا یک مجلس قوی را با انتخاب خوب تشکیل دهیم و اگر نمایندگانی اصلح و شایسته انتخاب شوند، نظام اسلامی با یاری خدا به آرمان‌ها و ارزش‌ها خواهد رسید از همین رو انتخابات در کشور ما امنیت‌ساز است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.