• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

انتصاب«علی‌فرج خسروی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت

  • کد خبر : 73096
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
انتصاب«علی‌فرج خسروی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت
«علی‌فرج خسروی» به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت منصوب و معارفه شد.

به گزارش کانون سبحان، احمد حسین فتایی امروز سه شنبه 21 دی‌ماه در جمع کارکنان اداره شهرستان کوهدشت، ضمن تشکر از زحمات ریاست اسبق این اداره در نزدیک به یکسال و نیم گذشته و آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید گفت: تمامی فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در کنار فرهنگ به مطلوبیت می رسند و لذا فرهنگ در همه ادوار و در تمامی جوامع به عنوان یک زیرساخت مهم در توسعه شناخته شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان افزود: ما از یک سو با جامعه فرهنگ، هنر، رسانه با ویژگی های خاص خود ارتباط داریم و از سوی دیگر حوزه فرهنگ عمومی جامعه و تبیین مصادیق ایرانی اسلامی در بین اقشار مختلف بر عهده ی ماست.

وی تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی اصلی ترین مرجع سیاستگذاری این حوزه است که تبیین و گسترش بسیاری از مصادیق فرهنگی مانند فرهنگ کار، ایثار، پرهیز از دروغ، ریا، فرهنگ حفظ محیط زیست، کاهش آسیب های اجتماعی و … در سطح جامعه توسط این شورا صورت می گیرد.

فتایی در ادامه با تاکید بر اینکه « در طی بیش از دو سال گذشته تلاش کردیم از ظرفیت نیروهای درون سازمانی استفاده کرده و بدنه نیروی انسانی خود را تقویت کنیم » ابراز داشت: نگاه مجموعه اداره کل به شهرستان کوهدشت مثبت است و چهره های فرهنگی و هنری بسیاری از این دیار به کشور معرفی شده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش فضای مجازی در راستای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی، گفت: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در سراسر کشور بیشترین حضور و تاثیر را در فضای مجازی دارند که می توان با یک برنامه ریزی دقیق از این ظرفیت در راستای تقویت پایه های فرهنگ ایرانی اسلامی استفاده کرد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات پرویز نورمحمدی، علی فرج خسروی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهدشت معرفی و منصوب شد.

خسرروی از هنرمندان پیشکسوت خوشنویس و رییس انجمن خوشنویسان شهرستان، دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش هنر است که پیش از این به عنوان کارشناس امور قرآن و عترت اداره فعالیت می کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=73096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.