• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

ایستگاه تحقیقاتی انار در انارستان زیر تنگ سیاب احداث می شود

  • کد خبر : 75022
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
ایستگاه تحقیقاتی انار در انارستان زیر تنگ سیاب احداث می شود
حجت الاسلام مبلغی گفت:ایستگاه تحقیقاتی انار در انارستان زیر تنگ سیاب احداث می شود.

به گزارش کانون سبحان به نقل ازخانه ملت حجت الاسلام محمدرضا مبلغی ، به دیدار خود با وزیر جهاد کشاورزی اشاره کرد و گفت: در روزهای اخیر دیداری با وزیر جهاد کشاورزی داشتم که در این دیدار پیگیر مطالبات کشاورزی و دامپروری کوهدشت و رومشکان شدم تا اقداماتی در این رابطه صورت گیرد.

وی افزود: در این نشست مواردی نظیر احداث و راه اندازی ایستگاه های پمپاژ آب از رودخانه سیمره جهت آبی نمودن اراضی حاشیه رودخانه، احداث ایستگاه تحقیقاتی انار در انارستان زیر تنگ سیاب، تامین اعتبار لازم برای احداث 6 مزرعه ماهی خاویاری در شهرستان های حوزه انتخابیه مطرح شد.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: از دیگر موارد مطرح شده در این نشست ایجاد مزارع تولید علوفه در حاشیه رودخانه سیمره، احداث باغات مثمر در اراضی شیب دار جهت جلوگیری از تخریب و فرسایش خاک، احداث کشتارگاه دام سبک و سنگین و طیور، گسترش کشت گیاهان دارویی و فرآوری این محصولات، ایجاد واحدهای پرورش مرغ بومی جهت تولید گوشت و تخم مرغ می توان اشاره کرد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس اظهار کرد: همچنین از دیگری موارد مطرح شده احداث واحدهای بوجاری و بسته بندی حبوبات و استفاده از روش های میکرو با فراهم نمودن تسهیلات بانکی، اختصاص اعتبار لازم برای آبخیزداری در منطقه و اختصاص خودرو برای مراکز جهاد کشاورزی در بخش ها بوده است.

وی عنوان کرد: وزیر جهاد کشاورزی با استقبال از ایجاد زیرساخت های لازم و ایجاد اشتغال در کوهدشت و رومشکان دستورات لازم را در خصوص هر یک از درخواست ها صادر نمودند تا از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری عملیاتی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.