• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
یادداشت(1)؛

برد قطعی یا خیر جمعی

  • کد خبر : 79916
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
برد قطعی یا خیر جمعی
علوی نوشت: انتخاب اشتباه از بین د‌وگانه خطرناک برد قطعی یا باخت بی دلیل به جای انتخاب صحیح از بین دوگانه؛ خیر جمعی یا منفعت شخصی و جناحی، تبدیل به تهدید انتخاب اصلح در این دوره شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «سفیرافلاک»، انتخابات این دوره کوهدشت و رومشکان فراتر از تمام تحلیل‌ها و فراز و فرودهای هیجانی و حتی بازی های پیدا و پنهان بازیگران کهنه کار و کار کشته سیاسی که دیگر تشخیص و تفکیک چپ و راست و اصلاح و اصولشان از هم کاری بی فایده و بی معناست؛ تمایزی جدی با ادوار گذشته دارد و آن عبارت از سنگینی سایه ی، برد قطعی و منفعت طلبی بر هر چیز دیگری حتی تفکر سیاسی و دسته بندی های رایج تمام ادوار گذشته است. در چنین فضای سنگینی، طرح جدی و اثرگذار مقوله حیاتی خیر جمعی و منفعت عمومی به عنوان شاخص اصلی در انتخاب نامزد اصلح، کجای کارزار انتخابات جاری قرار دارد؟ خیر جمعی حلقه مفقوده ای که در نهایت، منفعت فرد فرد آحاد جامعه با آن قابل حصول خواهد بود؛ کجای ماجراست؟

انتخاب اشتباه از بین د‌وگانه خطرناک برد قطعی یا باخت بی دلیل به جای انتخاب صحیح از بین دوگانه؛ خیر جمعی یا منفعت شخصی و جناحی، تبدیل به تهدید انتخاب اصلح در این دوره شده است.

نخبگان و دلسوزان و آحاد مردم آگاه کوهدشت و رومشکان باید با احساس مسئولیت اجتماعی و تکلیف شرعی، وارد میدان شده و تا دیر نشده است برای این موضوع حیاتی که مهمترین، فوری ترین و اصلی ترین مسئله انتخابات پیش روست؛ فکری کرده و چاره ای بیندیشند و با عزمی جدی و حضوری فراگیر، تلاش کنند قطار انتخابات را به ریل اصلی خود بازگردانده و سرنوشت این دیار محروم را در این بزنگاه تاریخی به دست نماینده ای با اهلیت و متعهد به خیر جمعی و منفعت عمومی بسپارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79916

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.