• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بررسی موانع و مشکلات بسکتبال کوهدشت

  • کد خبر : 79329
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
بررسی موانع و مشکلات بسکتبال کوهدشت

ظهر امروز در دیدار رئیس و دبیر هیئت بسکتبال کوهدشت با ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان، موانع و مشکلات این هیئت ورزشی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری ( کانون سبحان )؛ در این دیدار مهندس علیمراد علیمرادی ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهدشت ضمن استقبال از فعالیت های ورزش های حرفه ای مانند بسکتبال اظهار داشت با توجه به وجود جوانان مستعد بسیار در این شهرستان، در راستای رفع موانع و مشکلات هیئت بسکتبال کوهدشت همچنین جهت رشد و ترقی این رشته ورزشی در شهرستان تمام تلاش خود را به کار گرفته و در این راستا هرگونه همکاری و مساعدت لازم با این هیئت ورزشی را خواهد داشت.

در ادامه امید ذوالفقاری رئیس و میثم طرهانی دبیر هیئت بسکتبال کوهدشت برخی از موانع و مشکلات این هیئت از جمله نبود امکانات حرفه ای بسکتبال، عدم وجود سالن اختصاصی این رشته ورزشی در شهرستان و … را بیان نمودند.

همچنین با توافق ما بین ریاست اداره و هیئت بسکتبال مقرر گردید جهت ترویج ورزش بسکتبال در مدارس و استعدادیابی در بین نوجوانان جلسه ای با حضور رئیس اداره و اعضای هیئت با مسئولان آموزش و پرورش شهرستان برگزار و جهت نصب حلقه های بسکتبال در فضاهای سبز سطح شهر کوهدشت و ایجاد زمین بسکتبال رو باز در یکی از پارک های سطح شهر با شهرداری و اعضای شورای شهر دیدار و گفتگویی صورت پذیرد.

در پایان نیز مقرر شد با تغییر زمان های قبلی، تمرینات هفتگی ورزشکاران این هیئت از ابتدای بهمن ماه در سالن شهدای وزشکار مجموعه ورزشی آزادی کوهدشت از ساعت 16 عصر روزهای فرد برقرار گردد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=79329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.