• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

برنامه‌های آيت‌الله مبلغی در سفر به شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت و ازنا اعلام شد

  • کد خبر : 72143
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
برنامه‌های آيت‌الله مبلغی در سفر به شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت و ازنا اعلام شد
روابط عمومی دفتر نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برنامه‌های حضور آيت‌الله مبلغی در سفر به شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت و ازنا را اعلام کرد.

به گزارش کانون سبحان، روابط عمومی دفتر نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری برنامه‌های حضور آيت‌الله مبلغی در سفر به شهرستان‌های خرم‌آباد، کوهدشت و ازنا که از ٢٩ مهر تا دوم آبان انجام می‌گیرد، را اعلام کرد.

آیت‌الله مبلغی پنج‌شنبه، ٢٩ مهر به همراه استاندار لرستان به شهرستان کوهدشت سفر می‌کند و طی این سفر زيارت مزار شهدا و مرقد مطهر مرحوم آيت‌الله مروجی(ره) و شهدای گمنام این شهرستان، شرکت در نشست مشترک شورای اداری، شورای فرهنگ عمومی و شورای شهر، ديدار و حضور در منزل خانواده شهدا، حضور و سخنرانی در نشست ائمه جماعات، اساتيد و دانشگاهيان و طلاب شهرستان را در برنامه دارد.

وی جمعه، اول آبان در بخش كوهنانی و طرهان کوهدشت حضور می‌یابد و در بقعه متبرکه امامزاده محمد(ع) درب‌گنبد سخنرانی خواهد داشت.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری همچنین یکم آبان در سفر به خرم‌آباد از دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در لرستان بازدید و با اصحاب رسانه این استان نشست مطبوعاتی خواهد داشت.

نشست با روسا و مسئولان نهاد رهبری دانشگاه‌های استان لرستان، حضور در نشست بهداشت و سلامت استان لرستان در دانشگاه علوم پزشكی لرستان و گفتگوی زنده تلويزيونی از دیگر برنامه‌های آیت‌الله مبلغی در سفر به خرم‌آباد است.

آیت‌الله مبلغی در روز یک‌شنبه، دوم آبان به شهرستان ازنا سفر می‌کند و در این شهرستان ضمن دیدار با خانواده شهدای شاخص و حضور در گلزار شهدای این شهر در مصلای نمازجمعه این شهرستان به‌مناسبت ميلاد پيامبراعظم (ص) سخنرانی خواهد داشت و حضور و سخنرانی در نشست مشتری شورای فرهنگ عمومی ازنا که با حضور ائمه جماعات، اساتيد، دانشجويان و طلاب این شهرستان از دیگر برنامه‌های آیت‌الله مبلغی در سفر به شهرستان ازنا است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.