• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
فرمانده سپاه کوهدشت مطرح کرد:

برگزاری جشنواره «اسوه» در 8 نقطه از کوهدشت/ جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است

  • کد خبر : 74516
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۶
برگزاری جشنواره «اسوه» در 8 نقطه از کوهدشت/ جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است

سرهنگ کونانی با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در 8 نقطه از کوهدشت،گفت: جوان‌گرایی، لازمه تحقق گام دوم انقلاب در جامعه است.

سرهنگ کرم کونانی در گفت‌و‌گو خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: بسیج در ایجاد و پیاده‌سازی یک نظام تربیتی، اخلاقی و ولایی در بین نسل جوان همواره نقش‌آفرینی کرده است و پایگاه‌های مقاومت بسیج در زمینه‌های سازندگی، علمی، پژوهشی و المپیادها در سطوح مختلف کشور درخشش خوبی داشته‌اند.

وی افزود: بسیج امروز در اکثر صحنه‌های خدمت‌رسانی همچون کرونا، سیل، زلزله، اطفاء آتش‌سوزی و… همواره در بین مردم بوده و فعالیت چشمگیری از خود نشان داده است.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به برگزاری جشنواره «اسوه» در بین پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان، عنوان کرد: پایگاه‌های بسیج در قالب برپایی نمایشگاهی ذیل جشنواره «اسوه»، اقدام به ارائه دستاوردها، فعالیت‌ها و عملکرد خود در حوزه‌ها و رده های مختلف کرده‌اند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت سه روز« هفتم، هشتم و نهم تیرماه»، در 8 منطقه از کوهدشت و بخش‌های تابعه شهرستان در حال برگزاری است و در این راستا تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها منتقل خواهد شد.

کونانی گفت: جشنواره اسوه باهدف معرفی پایگاه بسیج نمونه، تبادل ابتکارات و تجربیات موفق، الگوسازی و تعمیم الگو‌ها و ارزش‌های رده‌های بسیج برگزار و اقدامات و فعالیت‌های جهادی پایگاه‌های بسیجی نیز مورد ارزیابی و سنجش قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه کوهدشت با اشاره به اهمیت تحقق بیانیه گام دوم در نقش‌آفرینی و احیای کارکردهای مساجد، گفت: این مهم با رویکرد جوان‌گرایی محقق می‌شود؛ امیدواریم با ارتقاء و به‌روز نمودن فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و شکوفایی استعدادها، شاهد موفقیت‌های روزافزون بسیجیان و جوانان گرامی باشیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.