• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان لرستان:

بزرگترین درس مکتب سردار سلیمانی حرکت در مسیر ولایت است

  • کد خبر : 76120
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
بزرگترین درس مکتب سردار سلیمانی حرکت در مسیر ولایت است

به گزارش کانون سبحان ،حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در کوهدشت اظهار داشت:بزرگترین تشییع جنازه پس از رحلت امام خمینی(ره) تشییع شهید سلیمانی بود و مردم در این مراسم قدرشناسی خود را به نمایش گذاشتند، امروز راه و سیره حاج قاسم خار چشم دشمنان است. وی افزود: […]

به گزارش کانون سبحان ،حجت الاسلام والمسلمین علی درویشی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت سالگرد شهید سلیمانی در کوهدشت اظهار داشت:بزرگترین تشییع جنازه پس از رحلت امام خمینی(ره) تشییع شهید سلیمانی بود و مردم در این مراسم قدرشناسی خود را به نمایش گذاشتند، امروز راه و سیره حاج قاسم خار چشم دشمنان است.

وی افزود: امروز اقتدار کشور ما به گونه ای است که دشمنان جرأت تعرض به منافعمان را ندارند چون می دانند به چنگ ما گرفتار خواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی با اقدامات به موقع و هوشمندانه ای که داشت، نقشه های دشمنان در منطقه را همواره از بین می برد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی های شهید سلیمانی این بود که دارای بصیرتی مثال زدنی بود و دشمن را خوب می شناخت.

درویشی گفت: محور شهید سلیمانی نقشه های آمریکا و حامیان آنان را برملا ساخت؛ راه شهید سلیمانی ها آن چنان روشن است که در اغتشاشات اخیر نیز نقشه آنان را نقش بر آب کرد و تمام هزینه آنان برای براندازی کشور را هدر داد.

وی با اشاره به انسجام محور مقاومت توسط حاج قاسم سلیمانی، افزود: شهید سلیمانی هیچگاه از دشمن غافل نشد،این دشمن درصدد این است که ارزش های جامعه چشم پوشی و نادیده گرفته شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه دشمن شناسی و ولایتمداری از شاخصه های بارز شهید سلیمانی بود، اظهار داشت: امروز جامعه ما نیاز مبرمی به روحیه شهید سلیمانی ها دارد؛ ما باید مواضعمان همانند حاج قاسم و بر اساس این مکتب باشد.

وی گفت: نیاز امروز ما در جامعه الگو هایی همچون شهید سلیمانی است، با منش و رفتارمان در مقابل زشتی ها سکوت نکنیم و همواره پای انقلاب بمانیم؛درس بزرگ مکتب شهید سلیمانی بصیرت و آگاهی نسبت به دشمن و حرکت در مسیر ولایت است.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.