• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
معاون وزیر بهداشت:

بیمارستان رازی کوهدشت ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/تکمیل پایان سال 1402

  • کد خبر : 74960
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
بیمارستان رازی کوهدشت ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است/تکمیل پایان سال 1402
دارایی گفت:بیمارستان رازی کوهدشت 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بهرام دارایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: کوهدشت یکی از شهرهای لرستان می‌باشد که سال‌ها مشکلات عدیده‌ای در زمینه درمان داشته است، امیدواریم در دولت سیزدهم و در آینده نزدیک بتوانیم آن را مرتفع کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی کوهدشت نداشتن یک بیمارستان مجهز و کامل است که بتواند به مردم خدمات کامل در زمینه تشخیصی و درمانی را بدهد و مردم شهر از مسافرت به مرکز استان و سایر استان‌های کشور بی‌نیاز کند.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت پروژه احداث بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی رازی کوهدشت، عنوان کرد: بیمارستان رازی پروژه بسیار بزرگی است که قرار است با تمام بخش‌های موردنیاز مردم این خطه احداث گردد، خوشبختانه پیشرفت قابل قبولی دارد به‌طوری‌که الآن ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری اولیه برسد.

وی تصریح کرد: به جهت سرعت بخشیدن به روند احداث بیمارستان رازی بایستی اعتبارات لازم آنکه یک مسئله حیاتی است به‌موقع تزریق شود و الحمدالله در این زمینه سازمان برنامه‌وبودجه همکاری مطلوبی با وزارت بهداشت و درمان دارد و کار را پیش می‌بریم.

دارایی گفت: کار بزرگی در دولت سیزدهم در حال انجام می‌باشد و نظیر آن دیده نشده است، به این صورت که پیگیر آن هستیم ۱۰۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستانی استان لرستان افزوده شود.

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: ما وقتی کاری را انجام می‌دهیم باید خدمات موردنیاز مردم را نیز هم‌زمان ارائه دهیم، مثل خدماتی که با تکمیل زایشگاه و همچنین راه‌اندازی انتقال خون شهر کوهدشت این اتفاق انجام می‌شود.

وی افزود: در جلسه استانی با حضور وزیر بهداشت مجموعه اقدامات و مشکلات استان موردبررسی قرار می‌گیرد و پروژه‌های جانبی نیز به‌طریق‌اولی مدنظر است و برای همه مصوباتی که قبلاً اخذشده و ردیف اختصاصی شده نیز برنامه داریم که آن را پیش ببریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=74960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.