• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

بیمارستان ۶۴ تختخوابی در رومشکان احداث می‌شود

  • کد خبر : 71339
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲:۴۲
بیمارستان ۶۴ تختخوابی در رومشکان احداث می‌شود
حجت الاسلام مبلغی گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی در شهرستان رومشکان از ردیف اعتبار ملی احداث می‌شود.

به گزارش کانون سبحان،حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مبلغی اظهار داشت: بهداشت و درمان در هر جامعه‌ای یک مسئله مهم است که بر سایر موضوعات، تقدم دارد.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان امام خمینی کوهدشت، افزود: طی یکسال گذشته تجهیزاتی مانند دستگاه اکسیژن ساز «سی.تی.اسکن» و «ام.آر.آی» خریداری شده و همچنین بزودی ماموگرافی برای این بیمارستان خریداری می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی  بیان کرد: ۳۵ میلیارد تومان اعتبار به این بیمارستان تخصیص داده شده همچنین قرار است از محل ماده ۵۶ نیز ۱۰۰ میلیارد تومان دیگر در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: البته با پیگیری‌هایی که در وزارت انجام دادیم بنا شد مبلغ ۵۰ میلیارد تومان دیگر هم برای بیمارستان رازی کوهدشت اختصاص یابد یعنی در مجموع ۱۸۰ میلیارد تومان تأمین اعتبار برای آن انجام شده و به زودی فاز دوم ساخت این بیمارستان به مناقصه گذاشته می‌شود و در اواخر شهریور یا اوایل مهرماه فاز دوم آن توسط پیمانکار آغاز می‌شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان با بیان اینکه مجوز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی برای شهرستان صادر شد، اظهار داشت: با پیگیر های به عمل آمده ماده ۲۰ این بیمارستان مجوز گرفت و نامه ماده ۲۳ جهت اعتبار ردیف ملی به سازمان برنامه وبودجه ارسال شد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان گفت: با جذب اعتبارات ردیف ملی و با فراهم شدن مقدمات زیرساخت به زودی این بیمارستان کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: به دنبال آن هستیم که درمانگاه های نیمه کاره در بخش های مختلف شهرستان های کوهدشت و رومشگان را مانند درمانگاه شهر گراب تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با اشاره به بازدید های اخیر در شهرستان رومشکان افزود: با وجود راه اندازی ساختمان ” درمان بستر” رومشکان و تکمیل تجهیزات اما برنامه ریزی کردیم درمانگاه های رومشگان تکمیل و وارد مدار شوند همچنین درمانگاه بخش سوری بزودی افتتاح می شود.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان گفت: تلاش و هدف ما این است در ۲ شهرستان کوهدشت و رومشکان مشکلات مردم در راستای بهداشت ودرمان برطرف شود و بهداشت و درمان این ۲ شهرستان به بهترین وجه ممکن برسد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.