• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
 رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت:

بی نظیرترین رخداد تاریخ ورزشی کوهدشت برگزار می شود/ اجرای مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور فرصتی مناسب برای شهرستان

  • کد خبر : 71741
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۸:۴۲
بی نظیرترین رخداد تاریخ ورزشی کوهدشت برگزار می شود/ اجرای مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور فرصتی مناسب برای شهرستان
رشیدیان با اشاره به اینکه بی نظیرترین رخداد تاریخ ورزشی کوهدشت برگزار می شود،گفت: اجرای مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور فرصتی مناسب معرفی ظرفیت شهرستان است.

نعمت اله رشیدیان در گفت و گو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: بزرگترین و بی نظیرترین رخداد  تاریخ ورزشی شهرستان کوهدشت  با برگزاری مسابقات فرنگی نونهالان کشور و انتخابی تیم ملی  مهرماه در این شهرستان انجام می شود.

وی افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری بهتر و مطلوب این رخداد ورزشی در حال انجام است و ۳۱استان از سراسر کشور با ۴۱۵ورزشکار و مربی در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت  با اشاره به اینکه کوهدشت سابقه طولانی و خوبی در حیطه ورزش کشتی به خصوص رشته فرنگی دارد، عنوان کرد:ظرفیت کوهدشت در حوزه رشته فرنگی رقابت با دو شهر اندیمشک و جویبار است و انشاءالله باید تمام نگاهها به سمت کشتی فرنگی این شهرستان سوق داده شود.

وی تصریح کرد:از لرستان دو تیم به تعداد ۲۰نفر در قالب تیم الف و ب در این مسابقات شرکت می کنند که شاکله اصلی این دوتیم از همین شهرستان است که ده نفر یعنی پنجاه درصد ظرفیت کشتی فرنگی استان را تشکیل می دهند.

رشیدیان بااشاره به اینکه مسابقات با نام و خاطره ۶۳۰۰شهید دفاع مقدس استان لرستان مزین شده است، گفت: برای رشد و اعتلای تیمهای پایه و توسعه ورزش به برگزاری مسابقات مهم این چنین نیاز داریم ،بزرگان کشتی کشور قطعا در کوهدشت حضور خواهند یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت  گفت: خبر نگاران مطرح کشوری و ورزشی نویسان رسانه های مطرح کشور با حضور در این شهرستان این مسابقات را مخابره خواهند کرد.

وی افزود: به مدت سه روز از ۱۷لغایت ۱۹مهرماه ورزش و نام این شهرستان در رسانه های کشور خود نمایی خواهد کرد؛ بنابر هماهنگی های لازم قرار است این مسابقات در شبکه های تلویزیونی از جمله شبکه ورزش ،شبکه ۳و شبکه لرستان بصورت زنده و به فراخور زمانبندی روی آنتن رود.

رشیدیان گفت: بهترین فرصت برای معرفی  توانمندی وفرهنگ و تمدن چندین هزار ساله  این شهرستان است که باید همه از این فرصت به دست امده نهایت تلاش راداشته باشیم تا چهره مطلوب و شایسته ای از کوهدشت معرفی گردد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت  بیان کرد: برگزاری این مسابقات قطعا در توسعه زیر ساخت و امکانات ورزشی این شهرستان اثر گذار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سالن شهید عالیپور بر گزار خواهدشد، تاکیدکرد:یه دلیل شرایط کرونایی مسابقات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و تمامی پروتکلهای بهداشتی با نظارت عوامل بهداشت درمان انجام خواهد شد.

رشیدیان گفت:همه ورزشکاران در  هنرستان اندیشه اسکان داده خواهند شد، منوی  غذا بر اساس برنامه ارسالی فدراسیون کشتی و بارعایت تمامی دستورالعلهای بهداشتی خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت  گفت:از مدیریت محترم تالار خجسته اقای سامان آزادبخت که با نگاه مثبت تمامی امکانات لازم به منظور پذیرایی از  ورزشکاران را به صورت رایگان در اختیار قرار دادند صمیمانه تشکر می کنیم.

وی افزود: از همه ادارات ، نهادهای نظامی، انتظامی، هئیت های ورزشی، اصحاب رسانه و مردم شریف انتظار می رود همکاری لازم را به نحو مطلوب و شایسته برای هر چه بهتر و با شکوهتر این رویداد مهم  به منصه ی ظهور برسانند.

رشیدیان گفت: از فرماندار فهیم و اررزشمند جناب اقای مهندس  بیرانوند،هئیت کشتی استان جناب اقای دکتر بهرامی و هئیت  کشتی شهرستان که از  ابتدای استارت این موضوع پای کار بوده و تلاش می کنند سپاسگزاریم .

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهدشت  عنوان کرد:ادارات متعددی در شهرستان، ما را در برگزاری این موضوع یاری میکنند که جا دارد از همه ی دستگاهها ونهادهای دولتی و بخش خصوصی بصورت ویژه تشکر نمایم، امیدواریم از این آزمون مهم با همت و تلاش و مسئوولیت پذیر ی همه  مجموعه ی شهرستان سربلند بیرون بیایم.

تنظیم خبر: افشین آزادبخت – کانون سبحان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=71741

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.