• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
ناصری، دانش آموز نخبه کوهدشتی مطرح کرد:

تأثیرنقش بسیج در ارتقای روحیه ایثار، مقاومت و ولایتمداری/ عشق پایان ناپذیری نسبت به حوزه ی ادب و فرهنگ دارم

  • کد خبر : 75199
  • ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶
تأثیرنقش بسیج در ارتقای روحیه ایثار، مقاومت و ولایتمداری/ عشق پایان ناپذیری نسبت به حوزه ی ادب و فرهنگ دارم
ناصری با اشاره به تأثیرنقش بسیج در ارتقای روحیه ایثار، مقاومت و ولایتمداری،گفت: عشق پایان ناپذیری نسبت به حوزه ی ادب و فرهنگ دارم.

به گزارش کانون سبحان،باید فضا را برای جوان نخبه در گام دوم انقلاب اسلامی باز کرد چراکه حوزه نخبگی و استعدادیابی از جمله حوزه‌هایی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تأکید فراوانی دارد و در متن این بیانیه به آن اشاره نموده اند.

رسیدن به تمدن نوین ایرانی اسلامی با تلاش جوانان و نخبگان انقلابی با سرعت محقق خواهد شد و مسیر رشد و تعالی کشور نیز را هموار خواهد نمودو حمایت از نخبگان به عنوان مهم‌ترین عناصر رشد و اعتلای کشور به شمار می رود.

در این زمینه گفتگویی تفصیلی را با «محمد امین ناصری» دانش آموز نخبه کوهدشتی  و نفر اول استان در مسابقات قرآن،عترت و نهج البلاغه مهیا نموده ایم که به شرح زیراست:

۱_لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید و اشاره ای به مقطع تحصیلی خود داشته باشید

بسم الله الرّحمن الرّحیم؛ بنده محمّدامین ناصری ،متولد 1384 ساکن شهرستان کوهدشت،پایه یازدهم مقطع متوسطه دوم رشته علوم تجربی دبیرستان شاهد هستم.
۲_ مقامی که کسب نمودید در چه رشته ای بود؟
در مسابقات قرآن ، عترت و نماز موفق به اخذ مقام اول در رشته انشاء نماز سطح استان شدم .

۳- شما چه طور در این مسابقات حضور پیدا کردید؟
در یکی از روز ها که فراخوان شرکت در مسابقات را از طرف اداره آموزش و پرورش کوهدشت اعلام کرده بودند معاون محترم پرورشی دبیرستان‌مان جناب آقای«صید محمد دوستی» که بر خود واجب میدانم از این دبیر شایسته تکریم و با درایت مراتب رفیعی از تقدیر و سپاسگزاری را به عمل بیاورم به بنده پیشنهاد کردند که در این مسابقات شرکت کنم؛ چون بنده از قبل طبع شعری داشتم جناب دوستی پیشنهاد شرکت در رشته انشاء نماز را دادند .
من هم قبول کردم و در مسابقات سطح شهرستان رتبه اول را کسب کردم و در سطح استان هم موفق به کسب رتبه اول شدم.

۴- روحیه بسیجی حضرتعالی چه مقدار در این موفقیت تاثیر داشت؟

بسیج یکی از ارگان هایی است که انسان در تمام زمینه ها اعم از اخلاق ، ولایتمداری و ایثار ، آموزش و پرورش و .. . رشد و تعالی پیدا می‌کند ، مخصوصا در حوزه ی بسیج دانش آموزی؛ با توجه به آموزه های اخلاقی و تربیتی بسیج ، یک بسیجی نمی تواند به عرصه میدان برود و با دست خالی از آن میدان برگردد ؛ حال این میدان چه کارزار جنگ باشد و با اسلحه کار خود را پیش بگیرد ، چه میدان آموزش و تربیت باشد و با قلم در راه هدفش بجنگد .

5- آیا این رشته ای که مقام آوردید را ادامه می دهید؟

بنده با عشق پایان ناپذیری که نسبت به حوزه ی ادب و فرهنگ دارم قطعاً و یقیناً تا روزی که اجازه شرکت در اینگونه رقابت ها را داشته باشم به این مسابقات ادامه خواهم داد و امیدوارم که همچون امسال افتخاراتی نیز کسب نمایم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.