• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
معاون عمرانی فرماندار کوهدشت مطرح کرد:

تردد روان در همه محورهای مواصلاتی

  • کد خبر : 78724
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
تردد روان در همه محورهای مواصلاتی
معاونت عمرانی فرماندار کوهدشت گفت: بارش‌های اخیر مشکلی در حوزه راه‌های مواصلاتی کوهدشت نداشته و تردد به‌صورت روان برقرار است.

عظیم باویسی در گقتگو با خبرنگار کانون سبحان، با اشاره به ورود سامانه بارشی به کوهدشت، اظهارداشت: آمار نقطه‌ای سامانه بارشی اخیر از صبح امروز تا الآن در شهرستان کوهدشت به میزان ۱۶/۵ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: ستاد مدیریت بحران کوهدشت در آماده‌باش کامل قرار داشته و همه دستگاه‌های ذی‌ربط این ستاد نیز با تجهیزات موردنیاز در صورت وقوع حوادث احتمالی بلافاصله به محل حادثه اعزام خواهند شد.

معاونت عمرانی فرماندار کوهدشت با اشاره به اینکه تمامی راه‌های مواصلاتی شهرستان باز است، عنوان کرد: بارش‌های اخیر مشکلی در حوزه راه و پل‌های روستایی ایجاد نکرده است و در بازدیدی که از گردنه پای‌آستان داشتیم این محور مشکل ریزش نداشته و تردد به‌صورت روان برقرار است.

وی با اشاره به بارش‌های احتمالی و پراکنده در ساعات آینده تصریح کرد: در سطح شهر کوهدشت شاهد برخی آب‌گرفتگی‌های جزئی و موقتی بوده‌ایم که عوامل شهرداری به جهت رفع مشکل اقدام کرده‌اند و هم‌چنین برخی از این آب‌گرفتگی‌ها نیز به دلیل بالابودن حجم بارش‌ها بوده و جداول گنجایش این حجم از آب روان را نداشته است.

باویسی گفت: درزمینهٔ آب‌گرفتگی بلوار خلیج‌فارس شهر کوهدشت که هرسال به‌محض بارش شدید باران این مکان شاهد روان‌شدن موقتی آب است، شهرداری نیز به جهت رفع و ساماندهی آن تمهیداتی اتخاذ کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78724

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.