• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
رئیس مجمع نمایندگان لرستان مطرح کرد:

توجه مطلوب دولت سیزدهم به جوان‌گرایی/ جمعه‌های بدون تعطیل آیت الله رئیسی نشان از دلسوزی و مردم‌گرایی دارد

  • کد خبر : 72456
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۴
توجه مطلوب دولت سیزدهم به جوان‌گرایی/ جمعه‌های بدون تعطیل آیت الله رئیسی نشان از دلسوزی و مردم‌گرایی دارد
حجت‌الاسلام مبلغی با اشاره به توجه مطلوب دولت سیزدهم به جوان‌گرایی، گفت: جمعه‌های بدون تعطیل آیت الله رئیسی نشان از دلسوزی، صداقت و مردم‌گرایی دارد.

محمدرضا مبلغی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم شروع خوبی درزمینه ارتباط با مردم داشتند به‌طوری‌که سفرهای استانی او برخلاف رویه برخی روسای جمهور، کم‌هزینه است.

وی افزود: رئیس‌جمهور در مناطق مختلف به جهت پیگیری مطالبات مردم حضور می‌یابد و با سادگی در میان روستائیان می رود و بدون تجمل‌گرایی با آنان بی‌پیرایه سخن می‌گوید که این عمل با اهداف اصلی انقلاب سازگار است.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان عنوان کرد: از نکات قابل‌توجه آن است که آیت‌الله رئیسی جمعه‌های تعطیل را برای سفرهای استانی خود انتخاب کرده است و این نشان از دلسوزی، صداقت و مردم‌گرایی و موجب ایجاد امید و امیدواری در بین مردم شده است.

وی با اشاره به توجه مطلوب دولت سیزدهم به جوان‌گرایی، تصریح کرد: اگر از جوان استفاده می‌کنیم که اصل آن مطلوب است، صرفاً به معنای جوان بی‌تجربه نیست، در میان جوانان کسانی هستند که با داشتن جوانی، تجارب بسیار خوبی دارند، پس مورد انتظار است افرادی که در پست‌هایی منصوب می‌شوند پختگی لازم برای انجام آن کار را داشته باشند.

مبلغی با اشاره به جوانانی که جنگ ۸ ساله را اداره کردند و تجارب کافی را آموختند، گفت: درزمینه فامیل گرایی انتقاداتی به برخی از دولتمردان مطرح شد، در این زمینه بایستی هرگونه انتصابی به‌دور از شائبه باشد چراکه بزرگ‌ترین سرمایه ما امید مردم است اگر این سرمایه‌ها مخدوش شوند دیگر چیزی نداریم که جایگزین آن کنیم، در این راستا رئیس‌جمهور نیز هوشمندانه به مسئولان ارائه داشتند که مراقبت کنند و وارد حاشیه‌های این‌چنینی نشوند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اراده دولت در تعامل با جهان و کشورهای شرقی، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم درزمینه مقابله با کرونا و تأمین واکسن موردنیاز تلاش وافری داشتند و موفقیت خوبی به دست آورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=72456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.