مراد ناصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کانون سبحان، با بیان اینکه توسعه شهرستان کوهدشت تنها با حضور هزاران اندیشه، هزاران دست، هزاران اراده و هزاران قلب تپنده به عشق پیشرفت و آبادانی” آن ممکن خواهد شد، اظهار داشت: هیچ فرد، گروه یا جریان سیاسی به تنهایی نمیتواند بار توسعه را به دوش بکشد و توسعه کوهدشت نیازمند همصدایی همه است.
فرماندار کوهدشت:
توسعه کوهدشت نیازمند مشارکت همهجانبه و اتحاد است
مهندس مراد ناصری، فرماندار کوهدشت، در گفتگو با “خبر تازه” تأکید کرد که توسعه این شهرستان تنها با همدلی، مشارکت و کنار گذاشتن اختلافات محقق میشود و همه باید برای آبادانی کوهدشت متحد شوند.
لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=88708
- نویسنده : شیداسوری
- 261 بازدید
- بدون دیدگاه

