• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت مطرح کرد؛

تکذیب شایعات رسانه‌های معاند درباره اتفاقی در کوهدشت/متهم در بازداشت سیر مراحل قانونی را سپری می‌کند

  • کد خبر : 76452
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
تکذیب شایعات رسانه‌های معاند درباره اتفاقی در کوهدشت/متهم در بازداشت سیر مراحل قانونی را سپری می‌کند
دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با اشاره به تکذیب شایعات رسانه‌های معاند درباره اتفاقی در کوهدشت، گفت: متهم در بازداشت سیر مراحل قانونی را سپری می‌کند.

افشین خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار کانون سبحان، اظهار داشت: فردی که اخیراً به اتهام ارتکاب آزار جنسی به یک کودک در کوهدشت دستگیرشده، شخصی 25 ساله می‌باشد و قربانی را به‌صورت اتفاقی در خیابانی سوار ماشین می‌کند و به خارج از محدوده شهری انتقال داده و پس‌ازآن اقدام به این جرم می‌کند.

وی افزود: این شخص به‌هیچ‌وجه راننده سرویس مدرسه نبوده و هم‌اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برد و تا این لحظه گزارشی مبنی بر بیماری روانی وی به دادسرا ارسال نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت با اشاره به اینکه مطابق قانون به جرم مربوطه با اشد مجازات رسیدگی خواهد شد، عنوان کرد: پرونده مجرم در حال سیر مراحل قانونی و تحقیقات است و به‌محض تکمیل شدن پرونده جهت صدور حکم نهایی به دادگاه اعلام خواهد شد و دادستانی برابر تکلیف قانونی تا تعیین مجازات قانونی و اجرا پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه شایعات منتشرشده در رسانه‌های ضدانقلاب مبنی بر اینکه قربانیان آزار جنسی این ماجرا ۱۵ نفر بوده‌اند تکذیب می‌شود، تصریح کرد: رسانه‌های داخلی و شهرستان صرفاً اخبار موردنظر را از منابع موثق را در فضای مجازی بازنشر دهند چراکه نشر اخبار کذب باعث خدشه‌دار کردن، تشویش اذهان و ورود ضرر به مردم می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76452

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.