• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
فرماندار کوهدشت:

تیم‌های تخصصی امدادگر مشغول بیرون کشیدن اجساد هستند

  • کد خبر : 78874
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹
تیم‌های تخصصی امدادگر مشغول بیرون کشیدن اجساد هستند
فرماندار کوهدشت از احتمال فوت شدن ۵ نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری در ایستگاه پمپاژ نفت برد اسپی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کانون سبحان» به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، محمد مرادی کفراج اظهارداشت: پس از اعلام گرفتاری این افراد که برای لایروبی به داخل منبع رفته بودند تیم‌های امدادی تخصصی شرکت نفت از استان‌های مرکزی و کرمانشاه به محل اعزام و عملیات بیرون کشیدن آن‌ها را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: البته به‌محض اطلاع موضوع تیم‌های آتش‌نشانی، اورژانس و هلال‌احمر در موقعیت مستقر شدند اما به دلیل تخصصی بودن کار نتوانستند ورود کرده و ارتباطات لازم با تیم‌های عملیاتی تخصصی نجات از طرف شرکت نفت انجام شد.

فرماندار کوهدشت عنوان کرد: طبق اذعان رئیس خطوط لوله انتقال نفت استان با توجه به سمی بودن مواد موجود در منبع، متأسفانه شانس زنده ماندن این افراد بسیار ضعیف می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌کدام از این افراد بومی استان نمی‌باشند، تصریح کرد: نهایتاً تا یک ساعت آینده اجساد این ۵ نفر توسط تیم‌های نجات از منبع مذکور خارج شوند.

مرادی گفت: این افراد حوالی غروب امروز هجدهم آذرماه برای لایروبی منبع ایستگاه پمپاژ نفت برد اسپی کوهدشت اقدام نمودند که متأسفانه در این مکان و یحتمل به علت استنشاق مواد سمی گرفتار شدند؛ علل این حادثه طی اقدامات کارشناسی متخصصین شرکت نفت اعلام خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.