• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

جزئیات خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال

  • کد خبر : 2991
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۴۷

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برای خرید این دو باشگاه اقدام کرده اند اما جزییات واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را سازمان خصوصی سازی باید اعلام کند.   به گزارش“کانون سبحان“ ‘نصرالله سجادی’ شامگاه پنجشنبه و در حاشیه مسابقات کشتی جام تختی که در مجموعه ورزشی امام […]

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: برای خرید این دو باشگاه اقدام کرده اند اما جزییات واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را سازمان خصوصی سازی باید اعلام کند.

 

به گزارشکانون سبحان ‘نصرالله سجادی’ شامگاه پنجشنبه و در حاشیه مسابقات کشتی جام تختی که در مجموعه ورزشی امام خمینی (ره ) کرمانشاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: وزارت ورزش همه اقدامات مربوط به واگذاری این دو باشگاه را انجام داده و از این به بعد سازمان خصوصی سازی در این مورد نقش اول را برعهده دارد.

وی افزود: تاکنون افرادی برای خرید این دو باشگاه اقدام کرده اند اما جزییات واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را سازمان خصوصی سازی باید اعلام کند.

سجادی در پاسخ به این سوال که چه تدبیری برای وضع باشگاه پرسپولیس اندیشیده اید در حالی که مدیرعامل این باشگاه در زندان است و بزودی هم تیم سرخ پایتخت باید در آوردگاه آسیایی شرکت کند، گفت: در این خصوص باید هیات مدیره تصمیم گیری کند.

گفتنی است از سوی سازمان خصوصی سازی، قیمت پایه هر یک از دو باشگاه قرمز و آبی 290 میلیارد تومان تعیین شده که خریدار باید 40 درصد مبلغ پیشنهادی خود را به صورت نقد و 20 روز کاری پس از قطعیت معامله بپردازد و بقیه این مبلغ را هم به صورت اقساط با نرخ 15 درصد در مدت دو سال با فاصله زمانی شش ماهه پرداخت کند. 

منبع:دانا

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.