• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جلسه ستادبرگزاری نماز جمعه کوهدشت برگزار شد

  • کد خبر : 76720
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
جلسه ستادبرگزاری نماز جمعه کوهدشت برگزار شد
جلسه ستاد نماز جمعه کوهدشت با حضور امام جمعه ، فرماندار ،معاونان فرماندار و جمعی از اعضای ستاد نماز جمعه کوهدشت برگزار شد

به گزارش کانون سبحان عصر جمعه بیست و نهم اردیبهشت ماه۱۴۰۲ جلسه ستاد برگزاری نمازجمعه در دفتر امام جمعه کوهدشت با حضور فرماندار، معاونان فرماندار و اعضاء ستاد نماز جمعه برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه نماز جمعه سنگر وحدت و بصیرت است گفت:یکی از وظایف امام جمعه مطالبه گری است، ضمن اینکه بیان خدمات دولت و نظام اسلامی نیز ارائه می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه ادارات حضورشان در نماز جمعه پررنگ باشد،تعاملی بین ما بین ادارات و اعضای ستاد نماز جمعه برقرار باشد،افزود:نماز جمعه قرارگاه فرهنگی در شهر به شمار می رود
که ما باید لباس خدمت به مردم به تن داشته باشیم و مساجد باید تقویت شوند.

وی افزود: حرف مردم در نماز جمعه بازگو می شود و این سنگر موجب شکوه نظام است؛ ما انتظار داریم، یکسری فیلم های فرهنگی و تربیتی را در مساجد اکران داشته باشیم و در زمینه امکانات ادارات همکاری کنند.

امام جمعه کوهدشت در پایان سخنان خود با بیان انقلاب اسلامی انقلابی دینی و معنوی است گفت:خوب است یک تفسیر عمومی و درس اخلاق عمومی در شهرستان برپا شود و همه دست به دست هم دهیم فضای معنوی تقویت گردد.

پس از سخنان امام جمعه شهرستان،محمد مرادی فرماندار کوهدشت در جلسه ستاد نماز جمعه کوهدشت بیان کرد:

قطعاً نماز‌جمعه و هم‌چنین ستاد برگزاری نماز جمعه به مثابه یک قرارگاه فرهنگی به شمار می‌رود، بایستی این قرارگاه همه ظرفیت‌های دولتی و خصوصی شهرستان را در خود همراه کند و به سمت این ظرفیت‌ها رفت.

فرماندار کوهدشت با اشاره به توسعه و تقویت این ستاد با در نظر گرفتن شئونات دولتی و خصوصی باید بیشتر از ظرفیت‌های مختلف به کار گرفته شود و تقسیم نقش‌ها صورت گیرد گفت: ما به عنوان یک نهاد دولتی همراهی و هم افزایی‌های خود را با ستاد برگزاری نمازجمعه همواره اعلام می‌کنیم و این یک وظیفه است.

مرادی افزود:خیلی از شهرستان‌ها مشکلات فرهنگی‌ ‌شان است که ریشه و موجبات معضلات و مشکلان اقتصادی،امنیتی و سیاسی را به دنبال دارد، که بایستی مدیریت شود.

فرماندار کوهدشت یکی از ابزار های بسیار قوی در حوزه فرهنگی ترسیم شده است را شورای فرهنگ عمومی خواند که در کنار ستاد نماز جمعه می تواند برنامه های فرهنگی را به خوبی با همکاری اجرا شود واصناف در حوزه‌های مسئولیت های اجتماعی به ویژه امورات فرهنگی و اجتماعی باید، مسئولین پذیر باشند.

مرادی با بیان ضرورت هسته های تصمیم گیری تشکیل و هسته های تصمیم ساز در ذیل آن ایجاد شود و یکی از بازوان فرهنگی نماز جمعه همین شورای فرهنگ عمومی است افزود:برخی از کانال‌های خبری شهرستان توهین و افترا را انتشار می‌دهند و موجب نا امیدی در جامعه می‌شوند، دلیلی نمی‌شود که نسبت فلان شخص خوشش نمی آید اقدام به تهمت و تولید ناامیدی در فضای مجازی کرد.

وی در ادامه افزود:ما شأن بالایی برای قرارگاه فرهنگی ستاد نماز جمعه قائلیم، بایستی امورات فرهنگی شهرستان در این قرارگاه انجام شود و اگر این عملی شود تمام ظرفیت‌ها را به این نقطه خواهیم آورد و این را باید گفت که ما خادمان نظام اسلامی در هرجایی هستیم و خدمت‌رسانی را وظیفه خود می دانیم.

محمد مرادی کفراج در انتهای سخنان خود با اشاره به عملکرد دولت انقلابی آیت الله رئیسی با این شرایط بی‌پولی، هجمه‌ها، تحریم ها و عدم همکاری ها که وجود دارد، ولی فعالیت های خوبی در طول حدود ۲سال گذشته داشته است.

انتهای پیام //.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.