• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت:

جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است

  • کد خبر : 75074
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است

سرهنگ کونانی گفت:جمهوری اسلامی ایران پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

به گزارش کانون سبحان، سرهنگ کرم کونانی در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس کوهدشت اظهار داشت:الحمدالله رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توانستند با قدرت ایمان و اخلاص جلوی رژیم بعث را گرفته و نگذارند یک وجب از خاک ایران از دست برود .

وی افزود : دشمنان ما از همان روز های اول انقلاب ، پیش بینی کرده بودند که روزی جمهوری اسلامی ایران می‌تواند به جایی برسد که ابر قدرت های جهان در برابرش سر تعظیم فرود بیاورند .

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن اشاره به دستاورد های انقلاب اسلامی عنوان کرد : قدرت نظامی ایران به جایی رسیده است که یک ابر قدرت مثل روسیه پهباد جمهوری اسلامی را خریداری می‌کند و این نشان دهنده پیشرفت های نظامی جمهوری اسلامی ایران است .

وی تصریح کرد : دشمنان ما ترس این را داشتند که روزی جمهوری اسلامی ایران به جایی می‌رسد که موشک هایش بتوانند قلب اسراییل را مورد هدف قرار دهند و امروزه این موضوع تحقق پیدا کرده است و کشور ما به جایی رسیده است که میتواند در یک چشم به هم زدن رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کند .

کونانی خاطر نشان کرد : آمریکا اصلی ترین مانع سلطه بر جهان را اسلام ناب محمدی میداند و پرچم دار این اسلام ، جمهوری اسلامی ایران است .

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت ضمن اشاره به قتل عام های آمریکا عنوان کرد : در طول تاریخ ، ثابت شده است که آمریکا بار ها دست به قتل عام مردم زده است و حقوق بشر دروغین آنها ، راهی برای اجرای سیاست های کثیفشان است .

وی آمریکا را یک ابر قدرت پوشالی دانست و اظهار داشت : جمهوری اسلامی ایران در حریم هوایی ، دریایی و زمینی کشور ، نشان داده است که قدرت آمریکا رو به افول است و اگر آمریکا توان نظامی برای مقابله با جمهوری اسلامی را داشت ، تا کنون حمله می‌کرد .

کونانی افزود : نیرو های مسلح جمهوری اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری حافظ آرمان های نظام و انقلاب هستند و هرگز اجازه کوچک ترین اقدامی از طرف متجاوزین را نخواهند داد .

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت گفت : ما و تمام مسئولین کشور بر مستندی نشسته ایم که ثمره خون شهدا است و انتظار میرود کماکان و بیش از پیش همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=75074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.