• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حجت الاسلام متقی نژاد:ثبت نام دوره تربیت اخلاقی «ضیافت ملکوت »94 آغاز شد.

  • کد خبر : 13178
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰:۳۲
حجت الاسلام متقی نژاد:ثبت نام دوره تربیت اخلاقی «ضیافت ملکوت »94 آغاز شد.

به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام متقی نژاد مدیر آموزش های  کوتاه مدت دفتر امور تربیت اخلاقی در ضمن گفتگویی از برگزاری اردوی «ضیافت ملکوت » در سه شهرستان های بناب،شهرکرد و همدان خبر داد. وی با اشاره به شرح وظایف دفتر امور تربیت اخلاقی گفت : با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت […]

2015-05-24_125354به گزارش “کانون سبحان”؛ حجت الاسلام متقی نژاد مدیر آموزش های  کوتاه مدت دفتر امور تربیت اخلاقی در ضمن گفتگویی از برگزاری اردوی «ضیافت ملکوت » در سه شهرستان های بناب،شهرکرد و همدان خبر داد.

وی با اشاره به شرح وظایف دفتر امور تربیت اخلاقی گفت : با استعانت از خداوند متعال و توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این دفتر با همکاری مراکز استانی در راستای ارتقاء معنوی و نشاط روحی طلاب از تاریخ 94/4/10 تا 94/5/10  اقدام به برگزاری دو دوره تربیت اخلاقی «ضیافت ملکوت » می نماید.این دوره­ ها به مدت 15 روز و با استفاده از محضر اساتید اخلاقی برگزار می شود .

مدیر آموزش­­ های کوتاه مدت دفتر تربیت اخلاقی در ادامه اشاره کرد :در این دوره ها برنامه های دیگر فرهنگی ، زیارتی ، ورزشی، تفریحی نیز در نظر گرفته شده است که در دیگر بخش های خبری در سایت منعکس خواهد شد.

حجت الاسلام متقی نژاد ضمن بیان استقبال چشمگیر طلاب تا کنون خاطر نشان کرد: برای دوره ضیافت امسال برنامه خاصی در نظر گرفته شده تا طلاب بتوانند در طول برنامه از چهار مرحله مشاوره حضوری که توسط اساتید اخلاق دوره ارائه خواهد شد در عرصه اخلاق و تربیت بهره مند شوند.

وی اضافه کرد : طلاب واجد شرایط می توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن همراه 09102816081 و یا تلفن های 37841164 و 37841683 تماس حاصل نمایند و جهت ثبت نام از تاریخ 94/2/15 تا 94/3/15 به سایت دفتر امور تربیت اخلاقی به آدرس اینترنتی (http://akhlagh.tahzib-howzeh.ir) مراجعه نمایید.

در پایان این گزارش وی ضمن اظهار امیدواری از استقبال طلاب از این طرح همچون گذشته افزود : امیدواریم که بتوانیم در ضمن برگزاری این اردوی معنوی رضایت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را شاهد باشیم .

برای ثبت نام و مشاهده آئین نامه طرح کلیک کنید!

طرح ضیافت ملکوت - بناب تبریز  تابستان 93

طرح ضیافت ملکوت – بناب تبریز تابستان 93

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=13178

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.