• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

حجت الاسلام میرعمادی: اماکن مذهبی و بقاع متبرکه دارند همواره مورد بغض کینه توزان واقع شده اند.

  • کد خبر : 2740
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۹

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بقاع متبرکه فرهنگساز هستند، گفت: زیارت دارای آثار تربیتی و عبادی زیادی در جامعه است. به گزارش “کانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر یکشنبه در سخنرانی در جمع مسئولان و هیئت امنای امامزاده سید محمد پلدختر گفت: امروز بقاع […]

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بقاع متبرکه فرهنگساز هستند، گفت: زیارت دارای آثار تربیتی و عبادی زیادی در جامعه است.

به گزارشکانون سبحان“؛ حجت الاسلام سید احمد میرعمادی عصر یکشنبه در سخنرانی در جمع مسئولان و هیئت امنای امامزاده سید محمد پلدختر گفت: امروز بقاع متبرکه جایگاه عبادت و ترویج فرهنگ متعالی دینی است.

وی با بیان اینکه توجه و استقبال مردم از بقاع متبرکه روز به روز بیشتر می شود عنوان کرد: فلسفه زیارت بقاع متبرکه و امامزادگان پیوند دلها با معصومین(ع)، توجه به خداوند متعالی، کسب طهارت و پاکی و استغفار است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه ساعتی با اولیا و امامزادگان بودن برای انسان غنیمت و ارزشمند است عنوان کرد: به دلیل تاثیر گذاری که اماکن مذهبی و بقاع متبرکه دارند همواره مورد بغض کینه توزان واقع شده اند.

وی افزود: کینه توزان نمی خواهند که این اماکن آباد شده و تاثیر گذار باشند و امروز گروه های تکفیری از جمله داعش از جمله این کینه توزان هستند.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان اینکه گروههای تکفیری به دنبال مورد هجمه قراردادن امامزادگان و بقاع متبرکه هستند یادآور شد: با این حال اراده خداوند بر این است که خاندان ائمه اطهار مورد تکریم واقع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: خداوند قول داده که نور خاندان ائمه اطهار(ع) کم نمی شود و هیچ اراده ای نمی تواند در برابر اراده خداوند قرار گیرد مگر این که مغلوب شود.

حجت الاسلام میرعمادی افزود: امروزه آنچه مهم بوده این است که آثار تربیتی و عبادی زیارت را درک کرده و حلقه های معرفت و محافل قرآنی باید در امامزادگان ایجاد و تقویت شود.

وی گفت: باید با وحدت و همدلی در عمران و آبادانی اماکن متبرکه تلاش کنیم زیرا که این اماکن فرهنگساز هستند و تلاش در راستای آبادانی آنها تعظیم شعائر اسلامی است.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=2740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.