• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهدشت بیان کرد :

حلقات صالحین با برنامه ریزی های تخصصی در راه پویایی پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی

  • کد خبر : 78422
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۰۲
حلقات صالحین با برنامه ریزی های تخصصی در راه پویایی پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی
حجت الاسلام گراوند مسئول تعلیم وتربیت سپاه کوهدشت گفت : حلقات صالحین با برنامه ریزی های تخصصی کانون پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی است.

به گزارش کانون سبحان،جلسه ماهیانه مربیان با استادیار شبکه تربیتی بسیج در با حضور حجت الاسلام و المسلمین طهماسبی،فرمانده و مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان و مربیان شبکه تعلیم و تربیت ظهر سه شنبه نهم آبان ماه 1402 در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد‌.

حجت الاسلام گراوند مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهدشت در ابتدای این نشست اظهار داشت: حلقات صالحین با برنامه ریزی های تخصصی در پرورش جوانان و نوجوانان انقلابی رو به پویایی است .

 

مسئول شبکه تربیتی صالحین کوهدشت با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی بسیج با عنوان فراگیرترین مسابقات قرآنی جهان افزود: به لطف خدا این برنامه هم سطح پایگاهی،حوزه ای و ناحیه ای در شهرستان برگزار شد و در رشته های متعدد این مسابقات ۱۰۰ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

حجت الاسلام گراوند در ادامه با ارائه گزارش عملکرد ماهیانه به استادیارشبکه تربیتی شهرستان، در پایان جلسه یک جلد کتاب با عنوان <<همراهان حسین(ع)>> به مربیان هدیه داد.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی امام جمعه کوهدشت در این جلسه تصریح کرد: همه ما هدفمان برنامه ریزی برای تربیت هشت میلیون جوان،مؤمن،انقلابی و پایکار مد نظر حضرت آقا در کشور است و باید همه ما تلاش کنیم .

امام جمعه کوهدشت افزود: حلقات صالحین باید مراکز تربیت و رشد معنوی افراد باشد.

طهماسبی در ادامه بیان کرد : شبکه تربیتی آموزش محور نیست چون هدف آموزش برای انتقال مسائل است، بلکه عمل محور است تا در جامعه اثرگذار و اثر بخش باشد .

استادیار شبکه تربیتی با اشاره به اینکه از جمله کتاب صراط،محتوای خوبی در این بخش داریم گفت: مربی ها و سرگروه های شجره طیبه صالحین هم بایستی بروز و توانمند سازیم و دوره های توانمندسازی مربی های صالحین در دستور کار باشد.

فرمانده سپاه کوهدشت در ادامه نشست اظهار داشت: شبکه تعلیم و تربیت بسیج از حساسیت بالایی برخوردار بوده و ما تمام توان خود را در توانمندسازی این شبکه تربیتی بکار میگیریم.

انتهای پیام/.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=78422

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.