• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

حماسه ۹دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد

  • کد خبر : 76082
  • ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۴:۴۰
حماسه ۹دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ کوهدشت، اظهار داشت: حماسه ۹دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد. وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پرچم معنویت، عدالت، علم، جهاد و…را در جهان برافراشته است، […]

به گزارش کانون سبحان حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم طهماسبی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ۱۴۰۱/۱۰/۰۹ کوهدشت، اظهار داشت: حماسه ۹دی روز تجلی بصیرت و میثاق امت با ولایت بود و انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پرچم معنویت، عدالت، علم، جهاد و…را در جهان برافراشته است، افزود: امروز ایران خط مقاومت را تشکیل داده است و ما مقام سردار مقاومت شهید سلیمانی را که باعث عزت جامعه اسلامی شد را گرامی می داریم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: اسلام بر ۵پایه نماز،روزه،زکات،حج،جهاد و ولایت پایه گذاری و استوار می باشد و کلمه لا اله الا الله و ولایت امیر المومنین(ع) ما را نگه داشته است.

وی تصریح کرد: ولایت حافظ ارزش ها است و جریانات فاسد را متلاشی می کند، سال ۸۸ همه مردم به میدان آمدند و بصیرت خود را به نمایش گذاشتند.

طهماسبی گفت: مسئولان اقتصادی کشور بایستی وضعیت مسکن، بانکها و بازار ارز را ساماندهی کنند، راه حل رفع مشکلات اقتصادی مدیریت چابک، به روز و متعدانه است، ما در این راستا دارای ظرفیتهای زیادی هستیم.

امام جمعه کوهدشت عنوان کرد: انقلاب با کسی تعارف ندارد، حیات انقلاب این است هر جریانی که می خواهد جلو انقلاب را بگیرد نابود شود؛ مکتب شهید سلیمانی مکتب جهاد،اخلاص و ولایت پذیری بود، همه ما با وحدت و بصیرت و ولایت مداری با انقلاب همراه خواهیم بود.

انتهای پیام//.

لینک کوتاه : https://www.kanoonsobhan.ir/?p=76082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.